Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

min dag so far.

Av Emelie - 16 mars 2009 14:56

har varit kanon :)


vaknade halv 9 av att telefonen ringde, då var det kära tres som kom med gratulationer. pratade en liten stund och sen skulle hon stressa iväg och så, la mig i sängen igen och slog på tv:n, då ringer telefonen igen.

Frida denna gången som sjunger, åååh :) och sen så sa hon "Du har 10 min på dig att ta dig hit" hmm.. okej sa jag då.

kommer ner och då bjuder hon mig på nybakta scones och kladdkakemuffins. var så himla mysigt :D


massa sms har jag fått och ja, mina vänner är bra vänner :)


Ringde på lägenheten också, eller Frida gjorde - ska inte ta åt mig någon ära. Tanta som frida pratade med berättade att det fanns en till som var intresserad av lägenheten, HOPPAS att vi får den! tanta sa att vi skulle skicka in registreringsintyg och så, det gjorde vi pronto, för att visa att vi verkligen hade intresset :D skulle kolla referenser hos STUB också, might be exiting, tycker inte de verkar ha någon koll så ja, blir nog bra. :P

så nu hoppas vi bara.  :)


sedan har jag legat och vilat, inte gjort nånting. det som är det fina när man fyller år - man får göra precis hur man vill :D



 
 
Linda

Linda

16 mars 2009 22:43

hoppas ni får lägenheten! =)

http://lindali.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Ovido - Quiz & Flashcards