Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Emelie - 14 mars 2009 16:52

jo, 11 var jag ju då på plats i skolan för att sjunga lite.

trallade lite i aulan och begav oss sedan till frödingssalen och värmde upp lite och så.

stressade iväg till första sjungningen och ja, det gick väl lite sådär. ingen höjdare direkt. menmen.

tillbaka och byta om, ta av sig långklänningen och lite så och sedan drog vi några stycken till teachers och käkade. gott gott! :D


tillbaka till frödingssalen för att slappa lite innan vi satte igång igen, var så mätt att jag höll på att avlida, det var hemskt!


sjöng igenom ett par låtar och sedan var det dags att byta om igen, iväg ner mot aulan och sedan gå in och sjunga. gick bra mkt bättre denna gången vill jag lova, men det var fortfarande inte så bra som det faktiskt kan vara. kändes lite avslaget men i det stora hela så får man ju vara nöjd liksom :)


och nui är jag hemma.

har inte mått illa idag så min mage är nog bara knäpp, men man blir ju så nojig när man vet att det går calici..


ska till ida och dricka lite vin ikväll, blir mys det.

först ska jag lägga mig en stund och grisa i sängen med doris och boris, tycker faktiskt att jag får göra det nu tror jag ;P

sedan så ska jag laga lite mat, vilket känns väldigt knepigt nu med tanke på att jag fortfarande är mätt men har lite i kylskåpet jag behöver göra mig av med så ja, blir att laga till det ist för att slänga.

ska även plocka iordning lite här, gjorde inte så mkt igår och det var skönt vill jag lova :)


nej, sängen!


so long

/E

Av Emelie - 14 mars 2009 10:32

ohyeah.

vaknade en timma senare än vad jag tänkt, men vafan. man får göra så - ibland!


nu har jag iaf duschat, nu är det bara att klä på sig och dra iväg. ska vara i skolan lite efter 11 så tänkte gå härifrån typ prick.

tjoho!

nej, plocka ihop grejer och fixa ihop mig själv så jag ser någorlunda anständig ut.


so long!
/E

Av Emelie - 14 mars 2009 01:15

jo, borde faktiskt göra det.

ögonlocken blir bara tyngre och tyngre.


ska sjunga imorg, då blir det på med långklänningen. tjoho!


tror nog inte att det är nån kräksjuka som, har mig i sitt grepp utan min mage som håller på och spökar med mig. uschanamej.


jahapp, ska vara i skolan runt 11 så ska nog faktiskt lägga mig, då blir det att soundchecka och sen repa lite innan det är dags att göra första sjungningen. kan bli spännande och se hur det går. en låt är jag väldigt osäker på, en annan kan jag rätt bra, vissa ställen som är lite vingliga och de sista två kan jag. så ja, det blir ett projekt. men det blir säkert bra.

hade vi fått ha noter så hade det inte vart några problem men vi sjunger ju alltid utantill, noll noter och det tycker jag är bra, mycket snyggare när pärmarna försvinner. :) okej, ibland har vi noter men det är undantagsfall.


nehepp, borsta tänderna och krypa ner under täcket sen.


natti!

Ovido - Quiz & Flashcards