Alla inlägg under september 2008

Av Emelie - 30 september 2008 08:30

Hoppsan, råkade visst bli lite sovmorgon.

var inte riktigt tänkt så, men vafan. :D


ska till skolanm vid halv 10 ist, dricka lite kaffe och sen bli med i föreläsningen.


men ja, har nog inte förstått riktigt vad jag har gett mig in på, kassör.

ja, det låter jävligt snyggt iaf. :P

Kanske kan få folk att tro att jag har en hyffsad ekonomi iaf. (A) eller iaf, förstå hur jag ska sköta min egen :P 



Av Emelie - 29 september 2008 23:54

ja, herrejävlar.

blev kassör bara sådär.

hoppsanhejsan i lingonskogen.

vi märker vad det blir.


sov gott. 

Av Emelie - 29 september 2008 16:03

Ja, idag är det verkligen måndag. uscha.


Ny kurs börjar och alla hatar läraren redan, bra start ? kanske inte.


har varit fruktansvärt segt idag iaf.


Ska iväg på halvårsmöte sen, får se vad det blir och vad som sägs, kan bli spännande. jaja, det märker vi.


NU ska jag fixa lite.

so long

/e 



Av Emelie - 28 september 2008 21:05

Ja, idag fyller våran Sofia 20, allas vår Åland :)

hon ställde till med kalas igår och jävlar vilket röj :P

svinkul vare iaf :)


smärre skador som lett till skallebank hela dagen men vafan, kul hade vi =)


sen ja, saker man inte trodde om vissa människor kom fram, mindre kul.

men det var snabbt glömt. :)


 nej, nu ska jag och mitt huvud gå och dö i väntan på att min pastagratäng ska bli klar. hoppas den blir lika god som den ser ut =)


Ännu en gång, GRATTIS SOFIA :D


Av Emelie - 26 september 2008 22:58

Jo, blev lite utmanad jag. blir fint detta :P


Vilken maträtt äter du ofta? kyckling

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper till att duka av? Helt beroende på vm jag är hos..

Var sitter du helst när du bloggar? samma gamla gröna stol/fåtölj som vanligt. den är go :)

Köper du ofta triss? Vinner aldrig något. skrapar endast när jag får lotter :P

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?svårt, men tunisien -07 var jävligt kul =)

Vilken tv-kanal tittar du på mest?  jadu, är väl typ trean och femman i think. 


jag utmanar;

LInda. Hontiderman.blogg.se

Tea. thezon.blogg.se

Sanne. mittlivirosa.blogg.se

sen kommer jag inte på nånmer :P 


Av Emelie - 25 september 2008 22:11

ska jag kunna bli utmanad så kanske jag ska komma in på din blogg lr vad säger du ?! :P


och sofia, förlåt. hemskt mkt, men nu vet du =) 

Av Emelie - 25 september 2008 22:08

Jo, idag var det sista dagen på praktiken.

Fick världens finaste omdöme och en blomma.

blev massa rörd. ojoj. ja, det värmer. :)

kommer faktiskt sakna det lite, så äre.


Imorgon blir det att träffa Linda och ta en runda på stan, när hon har vaknat.. rackarn ska jobba natt, hon är duktig hon :)


sen imorg kväll blir det erotikmässa, hell yes. :P


varit rån här ikväll också, läskigt.

tyckte det kändes lite obehagligt när jag skulle åka hem. men vad gör man inte.

jag har en fin nyckelknippa och vassa knän :P


ja, annars är det väl bra och så.

sovmorgon imorgon, tackar.

so long!

/E 

Av Emelie - 24 september 2008 23:53

jaha, seminarium idag, var lekande lätt.

vår kliniska adjunkt var nog mer ointresserad av att göra det än vad vi var. efter 40 min påpekade hon att vi NOG var sugna på en kafferast. hon var nog mest sugen, men det blev bra ändå. kaffe i solen är inte fel :) 


jaha, inte gjort så mkt mer, träffade min älskade frida en stund..

slöade lite efter det, sov en stund och ja, skrev in schemat för nästa kurs i kalendern..

sen gick jag till Ida och mös lite, drack en kopp kaffe och tittade på tv, alltid lika härligt :) 


happ, och sen så. när jag kom hem, skickade jag iväg ett par mail och sen tittade jag när snos dansade salsa, han är så duktig. :) lite stolt blir jag allt ;P


nu ska jag nog försöka sova lite jag.

ha det bra.

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards