Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Emelie - 8 mars 2009 23:29

ja, herregud.

vart har dagen tagit vägen?

kom på nu att jag inte skrivit min målbeskrivning till imorgon.

hoppsan :S


men det ska jag ta tag i nu och sen blir det att borsta tänderna och sova.


första dagen på prakiken imorg, introduktion 9-12. spännande:)


update imorg då.


so long :)
/E

Av Emelie - 8 mars 2009 16:49

ja, igår åkte jag då tillbaka till karlstad, träffade min ophie ett tag och lite så.


sedan kom LInda hit, trevlans :)

vi styrde lite förfest med melodifestivalen här, i allrummet då. inte på 21 kvm som ser ut som ett bombnedslag. nejnej :P


hamnade på ankan,  mkt trevligt var det allt. 

sedan drog vi hemåt och sedan blev det festerheft hos J och J. asbra.

kom väl hem vid ensådär halv 5. somnade tillslut och vid 7 ringer telefonjäveln. DÖDA ! Bärta fjärta, ibland hatar jag dig. speciellt när du ringer och väcker mig två dagar i rad. jag behöver min skönhetssömn.


vaknade imorse och mådde inte allt för toppen, så jag somnade om ett tag. linda ringde vid 1 och skrek på mig :P 

nejdå, inte riktigt så men ja, typ :P hon skulle försöka hitta hem hit och så.

blev att städa av i allrummet och sedan gå och äta pizza, gjorde susen:)


gick hem och la oss en stund och grisade i sängen, inga fel.

åkte in till stan och satte henne på tåget hem och nu sitter jag här.

lite seg och skulle vilja lägga mig men ska inte göra det, vill kunna somna tidigt ikväll, så detså!


nej, nu ska jag se om FinaFrida vill gå på upptäcksfärd med mig till all världens mat. har hört att de hade mkt naturgodis. mmm:)


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards