Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 29 september 2009 11:13

jag vet.

ska komma ett ordentligt inlägg snart, jag lovar!

tentan i lördags kändes faktiskt helt okej, bara att hoppas på det bästa liksom .

Sen blev det att sjunga resten av lördagen,dagen avslutades med dildoparty, var nice :)


söndagen spenderades också till att sjunga, lite planering med M på kvällen inför sittningen, asmkt nice :)


igår spenderade jag 12 timmar i skolan, först plugg och sen blev det kör. behöver jag säga att jag var död när jag kom hem?

slöade en stund framför tv:n, satte mig och skrev ihop min överklagan, hoppas på att tanta håller med mig.

ge mig ett fjantigt litet futtigt poäng nu tack.

skulle lämna det hand i hand till henne tänkte jag, tog med mig I som stöd men tanta öppnade ju inte dörren, värdelöst.

blev att lämna i hennes fack, ska kika senare om hon tagit min lilla papperslunta.

nervös!


ja, lite uppdatering på vad jag gjort på det senaste.


nej, nu ska jag återgå till examinationsarbetet. BLÄÄÄÄ känner jag inför det vill jag bara meddela.

men, förhoppningsvis inte så mkt kvar nu. yay!


so long!
/E

Av Emelie - 25 september 2009 23:41

väntar på att ögonen ska trilla ihop, tenta imorgon liksom.. imovanen jobbar för fullt,gött! inte långt kvar tills jag slår ihop de blå. Natti. :)

Av Emelie - 25 september 2009 23:35

inhandlade minsann jeansleggings på gina idag och de satt som en smäck. Var liksom vinna eller försvinna med dem och jag vann. :p

Av Emelie - 25 september 2009 16:17

nja, veti nte riktigt det jag. men det märker vi.


sitter här och skriver bara för att inte behöva plugga fäör stunden. duktigt va?


blir nog allt en tur till bergvik sen, tycker jag förtjänar det. haha, fnt att man iaf försöker lura sig själv :P

systemet måste besökas iaf :)


nej, återgå till pluggandet.

so long!

Av Emelie - 25 september 2009 14:01

bananpaus i pluggandet. I like. :)

Av Emelie - 25 september 2009 12:53

fick sällskap av två klasskompisar vid bordet. Drar sexuella liknelser med korv - french hotdog. Bjuder kanske på någon sen. :p sjuk konversation.

Av Emelie - 25 september 2009 10:00

yes, idag är det time to study igen.

idag blir det dock BARA sjukdomslära 2, inget PM lr nåt sånt. nicenice.


funderar på om jag ska unna mig en tur till bergvik sen, det visar sig :)


nej, nu plugga.


so long!

Av Emelie - 24 september 2009 19:44

Har en ok snygg kille framför mig, men han har häng..Den lilla lappen på kalsongerna ska ju vara på insidan.Ser att d e Björn B, stl L.

Skapa flashcards