Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Emelie - 25 mars 2009 23:59

den dåliga uppdateringen.

men praktik nu och ja, astrött och tom i huvudet när jag kommer hem, vet inte riktigt vad jag ska skriva och tycker inte att det är värt att skriva massa skit  bara för att skriva inlägg. känner att det har blivit några sånna inlägg nu så ja, kanske hoppar in och säger hej lr nåt, men ja. nåndag ska jag ta tag i att få ett ordentligt inlägg skrivet, lovar :)


seminarium idag, gick bra :) 

solen har skinit och det har varit kanon :)

praktiken gick bra, två nya patienter att ta hand om. lite jourringande osv. men blev bra tillslut :)


nu är tänderna borstade och sängen ropar. :)


natti!

Av Emelie - 25 mars 2009 23:39

nej, vet inte vem jag tycker mest synd om - sköldpaddan eller skon.

men lite kul är det iaf.


skulle jag träffa på nån som låter som en sköldpadda i sängen skulle jag nog dö, bokstavligt talat.

Ovido - Quiz & Flashcards