Alla inlägg under juli 2009

Av Emelie - 31 juli 2009 15:10

ja, lätt. :P


Av Emelie - 31 juli 2009 14:27

sommarförkylning.

kan inte bli bättre liksom.


hostar och snorar. nej, det är inte svininfluensan, har ingen feber. LIKSOM ;P

vart hemma från jobbet tre dagar nu, hållt på såhär sen i tisdas och är redan stört trött på det.

hoppas på att bli pigg, fräsch och glad i helgen så jag kan jobba nästa vecka iaf. sen är det slut på sommarn, iaf jobbet :P


resa till Mallis är iaf bokad och betald. bäst! jag och finaste Tres ska åka, loveley! 11-18/8, blir asbra :D


nej, fortsätta plugga lite kanske?

lyssnar ett par gånger på trafiklåten först kanske? jao.



och jag ska lägga in bilderna från sthlm, mitt mål är helgen, vi får se.

seg, segare, Emelie :P



so long!

Av Emelie - 28 juli 2009 16:44

lär man sig nåt nytt..


Emelie har vart otroligt smart, idag igen :P


fick lära mig att Mallis och Mallorca var samma sak.

det har inte jag fattat, trott att det var två olika öar.

Grattis till mig själv, 10 poäng.


ja, jag är blond ;P



det är okej, ni får skratta nu ;P

Av Emelie - 27 juli 2009 17:51

jops, det äre.


ut och spela golf på fm, gick dock av efter 7 hål. det regnade och det gick låångsamt. hade ju begravningståget/antikrundan ett par bollar framför. drygt.


sen hem och duscha, dejtade mariagos och mådde bra, kikade lite på marieberg en snabbis också.

skjutsade henne till träningen och ringde och kollade med sanne var hon gjorde och nu sitter jag här.

vi ska alldles snart bege oss mot marieberg, skräll? två gånger på en dag känns inte så jävla party liksom, men vafan:p


ska till stadium och kolla ifall de tycker att de har några regnkläder till mig. jag tycker det, så det så!


Sanne är förresten 21 nu, grattis finaste du :D


nej, nu ska jag väl göra nåt annat i brist på detta.


so long!

Av Emelie - 24 juli 2009 12:53

jopps, helgens aktivitet blir att jobba.

ska hoppa in i duschen och sen ta mig iväg mot le work.

håll i er tanterna, nu blire galet! lr nåt ;P


delad imorogn, ska försöka få upp bilder fårn sthlm på timmarna då, om inte nån kidnappar mig på jobbet lr nåt sånt :)


tittar nog även förbi en sväng hos finaste S på lördag kväll också, hon har skumt party ;P


nej, nu ska jag göra mig iordning. ska befinna mig på jobbet, ombytt och klar om en timma så känns som det är på tiden att göra sig anständig.




Vad ska ni göra i helgen?


so long.
/E

Av Emelie - 23 juli 2009 22:47

lovar att detta nog är sämasta reklamen än så länge :P


dätte duttig.


bilder från helgen kommer, lovar. är bara lite seg i starten:P



ha det fint!

Av Emelie - 22 juli 2009 23:52

ett halvår.

tiden går fort.

känns så overkligt..


 var uppe på kyrkogården idag och satte dit 4 rosor från rabatten med papi, grät lite och pratade lite..

var faktiskt en skön och mysig stund.

men det är fortfarande förjävla tomt..

menmen...


hoppas ni alla haft en bra dag.

Av Emelie - 21 juli 2009 12:50

hade verkligen en kanonhelg i sthlm med tjejerna.

var verkligen vad som behövdes :)


allt var kanon, mysigt hotell, bästa tjejerna, grönan, islatte och bara mys.

i like!


tog massa bilder under helgen också, det kommer, jag lovar. ett axplock iaf. blev några st :)


nu ska jag ta och göra mig iordning och sen dra till jobbet.

K och jag som ska spendera kvällen tillsammans, asbra :D


so long

/E

Ovido - Quiz & Flashcards