Alla inlägg under maj 2008

Av Emelie - 27 maj 2008 23:55

Ja, varför försvinner folk från mig hela tiden ?

blir så jävla trött.. vad gör jag för fel om och om och om och om igen ?


vi hade så jävla bra kontakt, sen så försvann allt och nu är det åt helvete ?

du verkar bara bli irriterad på mig så fort jag öppnar munnen eller gör nåt, ändå hardu sagt att vi inte ska låta detta rinna ut i sanden, jag förstår mig inte på dig. 

bara för att DU ska flytta så betyder inte det att vi inte ska prata. du kommer ju bara ha flyktiga vänner i den staden du bor i för tillfället.

tycker det är synd att du gör såhär, du är en go kille, du stod mig nära men tydligen låg vi inte på samma plan... långt ifrån varandra... kanske avståndet mellan närke och skåne, inte fan vet jag..

tydligen känner inte jag dig.

bye bye stranger. 


 vet iaf att det finns dom som alltid kommer att finnas kvar hos mig fast de eller jag flyttar, det kallar jag riktiga vänner,. bryr sig inte om att man kan träffas ofta, telefon, msn, sms och tanken räcker. 

Jag är glad att jag har de vänner jag har och det är väl ganska hårt i början men detär ganska skönt att få reda på vilka som är ens vänner också. 


det är tur att jag har dom jag har, ni finns alltid i mitt hjärta, det ska ni veta. utan er skulle allt vara för tungt, alldeles för tungt. ni lyser upp i mitt mörker..


/E 


Skapa flashcards