Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Emelie - 13 mars 2009 22:54

skönt att det inte bara är jag som går i sömnen ;P

Av Emelie - 13 mars 2009 20:19

jo, vad har hänt idag då ?

somnade igår med värsta magontet, mådde illa och massa grejs. jag befarade det värsta, jag vågade egentligen inte tänka tanken.

men när klockan ringde imorse så mådde jag bra, tack du där uppe, vem du nu än är tänkte jag då. 

jag och Frida drog iväg och tittade på lägenheter, nu har vi bestämt oss - vi ska flytta! vi vet precis vilken lägenhet vi vill ha, så ska ringa till stiftelsen på måndag och se om vi ev kan få just den.

funderar på inflytt 1 maj, blir ju en dubbelhyra då men det kan jag ta. och har man tur så kanske man kan få tillgång till den liiiite tidigare,HOPPAS!


en trea, 77 kvm. hur underbart låter det inte?

extremt skulle jag vilja säga.


så nu ska vi ligga på dem :D


annars har jag inte gjort så mkt, städat och tvättat lite..

och nu kommer vi till det luriga, jag mår illa ikvll igen.


jag hoppas innerligt att det är min mage som spelar mig ett spratt och att det INTE är magsjuka. uschanamej.

nu r det bara att hålla tummarna.


dags att återgå till let's dance :)


so long

/E

Ovido - Quiz & Flashcards