Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 28 juni 2009 22:22

nej, det är ju så.

förut klagade man på att det inte var sommar nog, att det var för kallt osv.

nu är det faktiskt lite för varmt, iaf om man ska jobba.


minst 25 grader inne och där springer man runt och leker passupp.

inte kan man sova ordentligt för att det är för varmt och man är allmänt tom i huvudet.

nej, jag mår inte bra av denna värme, inte när man ska jobba.

ägnat helgen på klosterkullen och ja, lite ljummet har det varit allt.

 två dagar, lörd och sön, men det känns som 10, är helt förstörd i kroppen. förstår inte. håller jag på att bli gammal?


men nu jobbar jag bara månd. och ons och sen går jag inte på förrns månd. v. 29 igen. ledighet, kom till mig!


 men jag ska väl inte klaga, jag ska faktiskt vara glad för att jag har ett jobb. så jag får nog vara glad för det jag får, se pengarna som kommer att trilla in på kontot och ta x antal kallduschar/dag.

jo, vi säger nog så.


nej, nu ska jag och min ångkokta hjärna sova lite, i hettan i mitt röda rum på min gata i stan.


natti!


Av Emelie - 27 juni 2009 23:47

arrrgh. blir så jävla arg på folk. hur är vissa funtade egentligen?


vissa saker kan man ju räkna ut med knäskålarna men tydligen inte.


"Skulle shoppa - lämnade nyfödd i stekheta bilen"


jävlar vettu. läs artikeln här.


nu ska jag sova. 


natti!


Av Emelie - 26 juni 2009 13:32

Nu är möblerna rena och fina.Kan tala om att vattnet blev nådigt äckligt. Fy fan. Är glad att jag inte suttit i de möblerna innan rengöring, men antagligen hade skiten suttit fast på möblerna och inte snuskat av sig med tanke på hur jag fick skura. :pStod i en mindre smikrande ställning kan jag meddela. För att citera linn: "jag brukar stå såhär." ni som var med vet vilken ställning jag pratar om. :pOch nej, har inte missat att wacko-jacko är död. Man gick ju nästan och väntade på att det skulle hända. Tänker inte hålla någon hyllning till honom här men nogfan har han gjort mkt bra musik. :)Nej, nu ska jag gå och sola ansiktet, resten av kroppen får vila idag. So long!

Av Emelie - 26 juni 2009 12:29

ja, på med den nya bikinin och sen ut och tvätta utemöbler.

allt för att få lite extra bränna, MEN! jag ska smörja mig med hög solskyddsfaktor och tvätta fort för huden på ryggen är aningens för liten :P


detta kan bli spännande. :P


men jag har en jävligt snygg bikini.

Av Emelie - 25 juni 2009 20:40

yes, nya modet. har ni inte hört det?

brunt är fult. rött är sött. that's it!

Av Emelie - 23 juni 2009 00:15

jo, fem månader har det redan gått.

tiden går fort.. vet inte om det är positivt eller negativt..


saknaden är fortfarnade stor. vardagen är lättare. men är med lik en bergodalbana än innan. många dagar är bra och då är de riktigt bra medans andra kan vara bra mkt sämre och då suger verkligen allt.


tur är att jag har mina vänner, annars skulle jag aldrig orka, det är ett som är säkert.


Av Emelie - 21 juni 2009 20:29

jo, jag erkänner. jag har lite tråkigt.


men hittade en stol som skulle vara rolig att ha, sometimes :P


eftersom det inte gick att lägga in klippet kan ni se det här.


nåt för himmelriket att satsa på kanske? :P

Av Emelie - 21 juni 2009 20:20

som helst.

man skulle vara lemur.

Ovido - Quiz & Flashcards