Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.


kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet. 

Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst.

Se hur livet såg ut och påverkade mig då jämfört med nu.

Att jag tagit mig framåt, blivit starkare.


Kvar får den nog vara men uppdateringarna vet jag inte hur det kommer bli i fortsättningen, de har ju inte varit speciellt frekventa det senaste.


men iaf, just nu sitter jag hemma hos mannen min, precis ätit lite lunch. ska iväg och fixa en sväng och sen lägga mig och sova ett par timmar innan helgens nattjobb ska inledas. 


Igår bokades en resa till Egypten med min Fru Glaad så v. 12 ska vi ligga som två strandade valar på varsin solstol med en öl i handen och bara ha det gott och förhoppningsvis få lite fin färg på kroppen och hämta ny energi :) 


Nu ska jag ta tag i mig här och så återkommer jag kanske om några månader med ännu en uppdatering. Den som lever får se.


Hoppas att allt är bra med er!


/Emelie

Ovido - Quiz & Flashcards