Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Emelie - 30 mars 2009 22:02

ja, idag har vart en mysdag.

tog det lugnt imorse, tog sovmorgon och lite så, massa värt:)


träffade Linda en stund sen, kikade runt lite på stan och avslutade med en snabbfika på wayne's innan hon skulle hem ocht vätta. kvalitet säger jag bara!


hittade kläder till i helgen också, gött!

det värsta är att carmina burana går på repeat i min hjärna, värdelöst.


la mig och vilade en stund, Frida ringde efter en stund och vi pratade lite, hon sa att det fanns billig köttfärs på konsum, skulle bli det.

stannade till hos henne och lämnade en liten present jag hittade idag på stan - ett tuppägg. hur fult som helst, kunde inte motstå frestelsen :p

och bara för det fick  jag mat - lax och wookade grönsaker. massa gott, det tycker vi om :)


sedan så blev vi til lkonsum ochj köttfärsen var slut, inget till mig mao.

får kika imorgon.


nu är det dags för sängen.

halvtidsbedömning imorg, uuuuh. blir spännande.


natti!


här kommer lit av det som går på repeat i mitt huvud, inser ni hur jobbigt det är?

Ovido - Quiz & Flashcards