Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Emelie - 11 mars 2009 22:52

eller den såkallade, förtjusande och älskade vinterkräksjukan.


Går på avdelningen där jag har praktik. tack för den liksom.

och såntdär sätter sig ju psykiskt med, så man blir ju illamående fast man inte är det egentligen.

uschanamej.

hoppas verkligen att jag klarar mig.


har nog aldrig använt så mkt handsprit som nu. :P


nej, nu ska jag knapra i mig några vitpepparkorn, det ska ju vara bra men sen om det verkligen är så eller om det är placebo är en annan sak. och en dusch, jag ska dushca av mig snusk :P


tidig morgon imorg så blir sängen direkt efter duschen.


natti!

/E

Av Emelie - 11 mars 2009 09:45

japp, vad händer?

jo, gick upp för ett tag sen, ska laga lite mat och fixa och sedan är det dags att bege sig till ett kvällspass på prakiken, blir fint det :)


ska bli kul att gå en kväll, se hur det är :)

blir fint och bra det.


nej, ska fixa lite nu.

so long :)

Ovido - Quiz & Flashcards