Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Emelie - 19 mars 2009 23:20

ja, var minst sagt spännande.

var mer personal än patienter när jag började.

hej och hå.


lugnt som satan var det men kvällen rullade på bra ändå :)


insåg när jag satt och åt min kvällsmat att jag inte har någon matlåda tills imorgon så ja, nu väntar jag på att potatisen ska koka klart och sedan ska jag göra lite mos. mm, blir potatismos och fiskpinnar imorgon.

namnam :D


hoppas att eran dag varit bra.

nu ska jag borsta tänderna och sen sova, snart dags att gå upp igen ju :S


Natti!

Av Emelie - 19 mars 2009 11:43

ja, faktiskt.

idag ringde jag upp henne jag pratade med igår och ja, idag kläcker hon ur sig att min ansökan blivit tillbaka skickad till dit den kom från och att det inte finns några jobb på kvinnokliniken som inte är tillsatta.

hon kunde inte sagt det igår? nejnej, uppenbarligen inte.

fick ytterligare ett telefonnummer och ringde hon som har hand om alla ansökningar och säger då till mig att chansen är minimal att jag får nåt jobb, eftersom allt nog är tillsatt och om jag får nåt så ja, då är det ju återbud men det bör jag ju inte räkna med.

tycker de kunde ha sagt något tidigare, jag menar - kvinnokliniken fick min ansökan den 17/2, och ja, varför inte säga till när man inser att nej, hon passar int ehär och kan inte få något jobb.


bara för det ringde jag till Tina på klosterbacken så spydde vi galla över orebroll och jag fick konstruera mitt schema SJÄLV.

ha! nästan själv iaf, så kommer vara ledig ett par veckor innan jag börjar jobba, sedan jobba lite och sedan vara ledig igen och sen sluta den 4/8. tack ,låter bra :)


klosterbacken, here i come.

Orebroll - up my ass.

Av Emelie - 19 mars 2009 10:51

Finns det nåt bättre än att vakna och se att himlen är blå ? nej, tror inte det :)

så himla skönt :)

hade varit gött med en balkong nu men nej, det får vänta. 


gick up pför en stund sen och har bara slöat, asgött :)

ska hoppa in i duschen nu och sen vika lite tvätt and then is it praktik.

tjoho!


so long

/E

Ovido - Quiz & Flashcards