Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Emelie - 23 mars 2009 22:53

jahopp, nyss hemkommen från praktiken.

drog över på tiden och ja, det var rörigt.

men är hemma nu iaf :D


ska snart lägga mig, äta en macka först. massa hungrig, och ska snart upp. huga.

men det blir nog bra.


haft en bra dag ? :)

Av Emelie - 23 mars 2009 09:13

jo, vaknade 8 imorse av nervositet för att sånnahära ventilationsgubbar skulle klampa in.

men har de kommit än lr? nop, inte det inte.  varit ute och smygit i korridoren,  men inte en människa här. tack liksom.

ska nog lägga mig en stund till bara för att!

praktik sen också och skulle behöva duscha. och ja, hellre att jag ligger och sover än att jag står i duschen när de kommre. vad säger man då?

"Iiiih, duschar! backa lååångsamt ut!" eller?


hände igår då?

träffade sofia en stund, massa mys :) kom hem , la mig och hade ont i huvudet, tog det lugnt och lagade lite mat och så. träffade frida och pratade lägenhet, la mig och somnade som en gris.

min gårdag i snabba, korta drag liksom :)


nej, sängen!

so long.

Ovido - Quiz & Flashcards