Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Emelie - 2 mars 2009 17:20

jepp, såg att P hade tagit en bättre bild på mina otroligt vackra strumpor på gyckeltäflan så jag snodde den av henne.


Den kommer här: 


 


Beundra!

Av Emelie - 2 mars 2009 16:54

ohja, satan i gatan vad jag sovit idag. känns som jag är i dvala lr nåt. herregud. men det bästa är att jag faktiskt FÅR vara trött och sova en hel dag nu, me like :)


mötet på begravningsbyrån gick bra, inga problem där. sedan så hade jag ju tänkt promenera till lilla frissan och boka tid men jag var så jägarns trött vi var klara så struntade i det och tur var väl det. ringde sen och min frisör är ledig på måndagar. hade jag helt glömt bort. så jag ska ringa till henne imorgon så får vi se vad hon säger. hon vet ju hur jag ser ut i huvudet nu liksom :)


har skickat iväg mail till klin. adjunkt och huvudhandledare idag så de ska veta om min situation. mkt skönt :) har ju redan pratat med den klin. adjunkten men tänke att det var lika så bra att hon fick mailet också.

fint och bra, kan vi bocka av :)


fått mitt schema till praktiken nu, asgööött :) softaste schemat. inte en helg på 6 veckor. tack för den :)

i lööv it :) mån-tors eller tis-fre går jag typ. blandat kvällar och dagar då men det gör mig absolut ingenting :)


nehe, om man skulle ta och tatag i detta och skriva ner lite till praktiken så jag har det gjort. jepp, blir fint och bra det.


so long!

/E

Av Emelie - 2 mars 2009 01:03

Nej, det kommer inget patientfall från någon tenta nu.

Eller någon historia från jobbet.

Det handlar om mig :p


Känner mig som Agda 85 ungefär, stel, stelare, stelast - Emelie.

ja, knakar och brakar och känner mig ungefär som en vandrande pinne. speciellt fotlederna, knakar och brakar. tar tid innan de kommer igång när jag suttit för länge. men wtf. får vara glad ändå liksom, jag kan ju ändå gå :)


ja, och förvirrningen då..

ja, dig blir jag förvirrad på. förstår ingenting.

men mest blir jag nog förvirrad på mig själv.

känns som jag fattar tyckte aslätt för folk just nu, speciellt de där männen. min egen hypotes är att jag vill ersätta tomrummet efter mamma, att jag kan få nån nära, nån som kan ta hand om mig. men jag vet inte. vill ju egentligen inte alls ha någon. har inte ork med det.

ja, känslor alltså, ett enda jävla virrvarr.


nej, sova var det ja.


natti!

Ovido - Quiz & Flashcards