Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Emelie - 21 mars 2009 23:59

jo, seminariet är klarskrivet nu, tänkte titta igenom det imorgon igen, lite småfix som var kvar bara s ådet har jag suttit med nu. omformuleringar och sånt tjaffs.


haft en riktigt bra dag faktiskt, mötte upp Linda i skolan och då satt evve och anna där också, massa trevligt :) 

var väl ganska produktiv men blev mkt prat också, men det får man faktiskt ibland har jag bestämt alldeles själv :P

ska nog bli till skolan imorgon med och plugga lite, mer gjort där liksom.


Jag och LInda drog väl från skolan vid typ 7, Ida ringde och tyckte att Linda skulle bli med hem till henne också så det blev hon :D

gick och köpte pizza och flötade. lovar att det nog var längesen jag var såhär mätt, hade jag ställt mig på huvudet hade nog all pizza åkt ut genom näsan på mig :P


Myspysade lite där och jag fick en försenad födelsedagspresent, massa mys det med :) ett kort där det stod att min Ida skulle bjuda moi på middag, trerätters dessutom och några pavor vin. ah, sånt gillar vi :)

personligt och mysigt :)

dessutom hade hon köpt med sig sånhär god karl fazer-choklad till mig. mmmm :) har inte öppnat den än dock för magen är överfull. men det är svårt att motstå måste jag faktiskt erkänna.


kom hem vid 10, suttit och kollat runt lite och ja, som sagt - fixat det allra sista på seminariet. gött :)


nu ska jag alldeles snart krypa ner i sängen.


natti allihopa :)

Kram

Av Emelie - 21 mars 2009 14:35

jopp, sitter i skolan och pluggar nu.

blir myckte prat och lite plugg :P


just nu diskussion om jobb, tjoho! :P


nej, ska ta nya tag nu, snart klar med seminariet, eller iaf hälften :P


so long!

Av Emelie - 21 mars 2009 11:18

jo, vad hände igår då?

först var det praktik. lugnt på avdelningen, hade tre patienter på morgonen varav två klarade sig ganska bra själv, inte så mycket pyssel och så.

de fick gå hem vid lunch så jag och ssk:an jag gick med fixade lite pyssel och så, hade gjort klart allt vid 11 och ja, sen var det inget mer.

gick och åt och sen så var det bara en kvar.

inget att göra, satt och pratade och glodde in i väggen :P

Kunde ha fått gå hem vid ett men tyckte det kändes lite väl tidigt så sa att jag stannar ett tag till iaf.

var kvar till rapport och lite så.

gick väl vid tvåtiden ungefär.


stod på parkeringen och pratade med papi när jag såg sofia komma gående så då sa jag till papi att jag absolut INTE kunde prata längre.

ringde henne och sa att hon skulle åka med mig ist för att åka buss. :)

åkte in till stan, systemet och lite så. kikade lite och ja, ge mig skor! finns så mkt snyggt nu, herregud.

Tog en promenad och tittade på hennes blivande lägenhet och åkte hem sen.


kom hem och däckade en stund och sen så var det bara att duscha och göra sig iordning. nu ska ni bli imponerade över mig :D

halv 7 hoppade jag in i duschen, tjogo över 7 gick jag och då hade jag duschat, gjort mig iordning, lagat mat och ätit. trodde inte jag skulle hinna but i did :)

drog till leprechaun med några kompisar, massa mys var det. mkt skratt och galenskaper.

åkte hem sen och ja, det var skönt. la mig i sängen och somnade som en gris efter en stund, namnam :)

vaknat lite till och från men nu har jag masat mig upp ur sängen and that feels good :)

ska snart promenera bort till uni och plugga lite med Linda, i so totally need it.


och vet ni, JAG SKA FLYTTA :D Frida och jag fick lägenheten, blev ett fint glädjeskrik på praktiken när jag fick reda på det.

bästa igår alltså :)


ska ni göra idag?


Ovido - Quiz & Flashcards