Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Emelie - 10 mars 2009 22:39

ja, idag var första ritkiga dagen på praktiken, riktigt kul :)


tog mitt första blodprov och satte min första pvk, så gött :) det gick bra och till råga på allt så var det två svårstuckna patienter.

tjoho:D

bomade en pvk sen men ja, det gör ingenting, för jag är glad ändå :)


kommer att gå med uska ett par dagar för att komma in i rutinerna och sedan börja jobba självständigt.

blir bra det :)


det känns bra, helt underbart :)


vill bara meddela att jag klarade sjukdomslära med farm. 3 också, en tenta jag INTE trodde jag skulle klara då jag var alldeles för disträ i huvudet när jag skrev den men det gick vägen.


det har verkligen varit min dag idag :)


nu ska jag sova för ögonlocken är bedrövligt tunga.


ha det bra allihopa!

/E

Av Emelie - 10 mars 2009 05:51

ja, hör och häpna.

nu ska ni få redogörelse för min morgon.

-> Vaknade 05:00, gick upp 05:15

-> Ätit frukost innehållande gröt. kan tillägga att jag inte brukar äta frukost.

-> Jag har kokat grönsaker till lunchen

-> Jag har hunnit diska lite.

-> Väskan är packad.

-> Jag är klar, okej - bara mascara kvar men den ska jag ta nu.


Är ni inte impade över mig? jag är mest stolt över frukosten jag. woho ;p


Ha en bra dag alla för snart är det dags att dra sig mot sjukhuset.

Ovido - Quiz & Flashcards