Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Emelie - 17 mars 2009 23:12

jepp, kom hem från styrelsemötet och  fixade lite, gav mig in tillstan sen för att dejta Linda.

himla mys, var så grymt skönt att träffa dig igen, saknat dig som f*n. :)

det är kvalitet detta :)


kikade runt lite och jag kom hem med alldeles för mkt grejer, menmen. fick två par nya tygskor, en ny jacka och lite annat grejs. alltid välkommet :)

det är det farliga mecd att ha pengar, jag får förjävla stora hål i fickorna. :P

tog en fika på waynes också, blev lite sallad, gott gott.

och tack för maten Linda, den smakade bra :)


drog hem sen och la mig en stund, stekte upp kött jag skulle göra till köttgryta och insåg att jag saknade ungefär hälften av ingredienserna. okej, det var bara gelé jag saknade men ack så viktigt :)

gick ner till konsum och mötte upp Ida, virrade runt där inne och letade efter min eftersökta och efterlängtade gelé, gick mot kassan och stod utanför och pratade en stund.

mm, snart har vi en kväll bara du och jag. :) ida och emla lite :D  mysimys!


gick hem och gjorde kalrt maten, läst lite bloggar och så och nu sitter jag här.

avslutade kvällen med att telefona lite med Frida. dig tycker jag om till 1000 ska du veta. :)


nothing more and nothing less. 

min dag i stora drag då.


har ni haft en bra dag?

Av Emelie - 17 mars 2009 14:42

japp, imorse kravlade jag mig ur sängen vid 10-tiden.

fixade lite och så.. vid 12 gick jag mot skolan - styrelsemöte.

stannade till vid ida och pratade lite och ja, sedan var det mot selma stegen styrde. :)


satt och pratade och tog lite beslut, eller ja, så mkt var det då inte. men lite socialt umgänge iaf :P


ska snart in till stan och träffa Linda, myspys!

fika och titta lite.


är så sugen på lite tygskor nu, är ju liksom så vårigt och ja, ge mig tygskor! :) 


nej, nu ska jag ta och organisera mig här och sedan ta mig iväg :)


so long:)

Ovido - Quiz & Flashcards