Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Emelie - 9 mars 2009 21:44

joho, kom hem för en liten stund sen, dags att göra matlåda tills imorgon.

tidig morgon. död :S

börjar kvart i 7. herremingud.


nej, ska göra matlådan nu så jag får komma i säng sen,



natti allihopa :)

Av Emelie - 9 mars 2009 13:45

ja, så lite kan orsaka två störtfloder. helt sjukt.

kliniska adjunkten tog tag i mig idag och pratade lite med mig, frågade typ vilken diagnos mamma haft och herregud i min himmel. då brast det, det slutade aldrig rinna.


vi gick ut till de andra som väntade på oss, tårarna rann fortfarande och hon frågade mig då om hon fick berätta varför jag varit sjukskriven och så, det var okej.


pratade även med huvudhandledaren och så, berättade om diagnos typ. kan nog bli jobbigt i början, många med cancer på avdelningen. många som får besked på avdelningen. huga.

men jag ÄR stark. jag SKA klara detta.

jag vill!

dagen var i övrigt bra, var klara vid 11-snåret. jag och ida åkte ut till bergvik och fixade lite, lunchade och så och sen åkte jag hem och ja, nu har jag inte gjort så möe. 

har mailat till kvinnokliniken för att se hur det går med min ansökan. ge mig jobbet! jag vill ha. mm, det vill jag =)


mysig låt btw, lyssna och njut.

det ska jag, och lägga mig i sängen en stund och grisa lite, jag tycker att jag får det faktiskt :)



Av Emelie - 9 mars 2009 00:15

godnatt allihopa.


nu är tänderna borstade och målbeskrivningen skriven.

blev asflummig men tror det är nåt som hör till dessa målbeskrivningar faktiskt.

jaj, blir nog bra. har skrivit nåt iaf.


sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards