Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emelie - 15 mars 2009 22:39

yes, här kommer en bild, rykande färska :D

ska snart avnjuta en tänkte jag =)


 


Bjuder även på en bild av min morgonfrill i förrgår, jag log när jag såg mig själv i spegeln iaf.

nej, jag har ingenting i håret, det som är komiskt. 

Kan även citeras som den osminkade sanningen.

Av Emelie - 15 mars 2009 22:26

ohyes, står i ugnen, alldeles snart klara.

blir asfint detta :)


bild kommer. de ser inte nådigt goda ut.

måste provsmaka sen :D

hoppas de är lika goda som de ser ut bara :)

det märks helt enkelt.


har ni haft en bra dag?


do you know the muffin' man...

Av Emelie - 15 mars 2009 17:19

ja, kanske ska skriva om vad som blev igår kanske :)


p.ga lite missöden så hamnade jag hos Frida ist för Ida men ja, det gör inget egentligen för jag trivs så himla bra med Frida. det gör jag med Ida med, och det hade varit kul att träffa henne med men ja, det finns ju fler dagar, snutt! :)


drack ett varsitt glas vin, himla gott var det allt :)

och sen så satt vi och slökollade på melodifestivalen. visste inte vem jag tyckte skulle vinna men visste definitivt vem jag tyckte INTE skulle vinna - nämligen Ugglas. det är hemskt!


och när svenska folket hade rösta och hon helt plötsligt låg i ledningen så höll jag på att gå upp i småatomer, nervöst anfall. men det gick bra. tippex var söt så kunde koncentrera mig på honom ist ;P

Slutade ju med att Malena Ernman tog hem det hela ist och ja, det är väl bättre än Ugglas men ingen direkt schlager. vi får se hur det går för henne i Moskva. :) det är ju lite udda och så, det jag tycker är sämst med hela låten är att man inte hör vad människan sjunger. hon har en grym röst, det ska jag inte ta ifrån henne men det är ju trevligt att höra någon text också, inte bara toner.

ja, detta kan bli spännande helt enkelt.


satt kvar och pratade hos frida till sena timman, busade med tippex osv. massa mys :)


idag är det särfint väder, skulle vara loveley med en balkong nu. finns ju iof balkonger här på huset men det känns mest som man sitter på rastgården på kumlabunkern, inte så mysigt direkt.


so long!

Av Emelie - 15 mars 2009 17:09

ja, nu har papi varit här.

massa mys.

lite jobbigt nu när han åkte. uscha.


han hämtade upp mig här, åkte ut till ikea och lämnade tillbaka ett handfat åt min systeryster.

passade själv på att gå in och titta lite. köpte galgar och lite så.

pappa funderar på att göra om i sitt sovrum hemma, köpa ny garderob och så så ja, det kikade vi på.

tapetsera om ska han med och jag ska få välja, yes! :D :P


tog en promenad sen och ja, sen åt vi en otroligt mysig lunch på max, woho ;P med en galen max-tiger springades omkring. herregud.


gick in på coop och handlade lite fika till oss, åkte hem hit och pratade och fikade, öppnade lite paket och så. me like :)

födelsedag en dag för tidigt iår men wtf, det gör inget :)


ska snart promenera iväg till krp-jouren och hämta ut film jag har beställt, tjoho :D det blir fint och bra det :)


nej, ska ta och fixa lite nu och sen åka och handla lite ingredienser, ska baka till flickorna i stämman imorg. måste ju bjuda på nåt iaf. :)


ha det bra! 

/E

Ovido - Quiz & Flashcards