Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 15 september 2009 23:16

ja, to do-listan är fan lång, betar av en sak och lägger till en annan.

värdelöst ju.

om man inte skriver en lista och glömmer allt, behöver man göra det då?

tänk om det vore så bra iaf..

har lyckats beta av 8 saker ikväll iaf, samt skrivit tidsplan för att  lägga upp mitt pluggande till tentan den 26:e bättre.

liv, vet ni vad det är?

isåf, tell me about it !


känner att det just nu är ett par saker för mkt att göra, tyvärr.

känns lite jobbigt men ja, vad göra.

bara att stå upp och se glad ut.



och ja, det var detdär med tron på mänskligheten jag skrev om igår va? jo, tror det.

fick upp hoppet lite då, nu har jag tappat den igen.

finns så jävla mkt dumt folk. vart kommer alla ifrån?



jaja, har ni haft en bra dag då ? :)



nej, nu ska jag sova.


Natti! :)

Av Emelie - 15 september 2009 00:24

öronproppar ska nog inhandlas.

inte blivit störd av katten förut när det ska sovas men nu vet jag inte vad han håller på med här utanför.


funkar pappersnäsdukar lika bra att trycka i öronen?


hmm.. så gick det med att sova. bra emelie.


kanske ska återgå till stieg larsson kanske? jo, tror det va.


night, again!

Av Emelie - 14 september 2009 23:29

ja, nu har de fått ihop så mkt pengar att Alle kan komma hem.

det är asmktbra!

Ibland  blir jag verkligen glad över hur människor engagerar sig.


tyvärr tappar man ju hoppet rätt ofta om mänskligheten. men wtf.

när det är sånthär så blir jag bara glad, stolt, lyrisk, ja.. kan inte riktigt förklara.

men det är en bra känsla iaf. inte vanlig glädje utan något större.

så är det bara.


tänkte bara dela med mig av detta.

nu ska jag sova :)


såå, god natt och dröm sött :)


/E

Av Emelie - 14 september 2009 22:58

jo, verkar onekligen som så.

trodde jag skulle hinna handla OCH plantera blommor innan kören.

men icke då.

stod i kassan på maxi och insåg att det genast blev lite bråttom.

klockan var helt plötsligt halv 6, klockan 6 började kören. ojoj.

kärebarn säger jag bara.


åkte mot uni och f kastade ut mig ur bilen och jag gick in, från att  tro att jag skulle  bli försenad så var jag helt plötsligt i god tid.dock utan mat i magen eller noter men det löste sig bra ändå.

selma och chilikycklingpasta är fint. namnam :D

och sen så fick jag ju testa mina skills och se om jag kunde nåt utantill, gick bättre än förväntat. klapp på axeln till moi! :)


men iaf, blommorna är fortfarande oplanterade, står fint ute på balkongen och ja, kruka, jord och lecakulor med. det tar vi itu med imorgon :)


handledarträff imorg då, hoppas man kan få en liten kick där bak så man kommer igång något sånär iaf. känner att jag står och stampar på samma fläck hela tiden. är lite för mkt för att riktigt kunna greppa men det blir nog bra detta :)


nej, nu ska jag kika runt lite här och sen sova litet.


so long! :)

Av Emelie - 14 september 2009 15:28

ohja, det vill jag minsann ha en.

suttit som jag vet inte vad i duschen och gjort rent grillen.

mindre trevlig upplevelse måste jag säga.

satan vad äcklig den var.

blä!


men ja, snart ska jag och F åka och handla och då ska vi köpa kruka och ljung, göra lite höstfint på balkongen.

as mkt bra :D


nej, nu ska jag fixi lite här innan vi ska iväg.

kör ikväll också, återkommer väl efter det isåf :)


so long!

Av Emelie - 13 september 2009 21:05

att min  klänning skulle bli tvättad idag helt enkelt.

Ingen tvättid och inget fläckborttagningsmedel fanns på konsum. typiskt!

klänningen får helt enkelt ligga i blöt tills imorgon och då får jag göra ett nytt försök.

nån som har nåt tips på hur man kan göra annars?


tja, L har lagt upp bilder från igår så jag har nallat två ;P


Med huvudet långt ner i glaset :P Ida är nog mest fundersam :P


 

Murder on the dancefloor ;P

extremt mkt rödvinsläppar, tänder och tunga. så jägarns sexigt då :P



nej, nu ska jag krypa ner ännu längre ner under filten och sen titta på film med F.


blir mkt bra.

so long!


Av Emelie - 13 september 2009 13:37

och jag mår bra, helt otroligt! :P


sitter och slötittar på idolreprisen och funderar på att gå till konsum och köpa fläckborttagning och cola till kombon.


men iaf, dagen igår då.

blev ju lite lekar med körerna, asroligt. shit vad vi skrattade. helt galet.

kull och sen en variant av fruktsallad, ni vet den som man körde när man var liten på idrotten?

iaf, stört kul.

sen skulle vi hitta varandra genom hörseln. alla fick en lapp med djur på, sen skulle vi blunda och lulla runt och försöka hitta våra partner. ni skulle bara veta hur det lät. jag höll på att smälla av där ett tag.

en salig blandning av hundar, katter, grisar, elefanter och  höns.

kärebarn.


sen blev det lite speed-dating och jag insåg att det nog inte är något för mig, frågetorka de luxe. :P


tjaha, och nu är vi framme vid kvällen då.

bort med smink när jag kom hem, platta håret, på med nytt smink och sen prova kläder, visste verkligen inte vad jag skulle ha på mig.  men iaf, kom fram till en klänning, tog den och check, it was done.

bild kommer nog, har ingen själv men tänkte nog kanske sno en från finaste L  .:)

började med att spilla vin på mig själv redan här hemma, grattis till mig liksom.

men var inte så mkt så det gick bra.


spillde inget mer under sittningen men sen, när vi skulle dansa så hade jag ett rödvinsglas i handen och jag och L krockade, inte så bra.

klänningen har legat i blöt över natten och ja, nu skaj ag köpa  fläckborttagning och hoppas på att det finns tvättid idag :)


men iaf, sittningen igår var nice, värdelös lokal dock så hörde inte överdrivet mkt men vafan :) maten var väl inte den bästa och dessutom ingen efterrätt. dålig stil!

åh, kanske skulle göra lite chokladpudding sen? blev litet sugen på det nu helt plötsligt . ;P


nollefridsstraff och priser utdelades och helt plötsligt var den slut.

inte mkt mer än så.


tidigt hemma igår, det var skönt ! :)


nej, nu ska jag gå till konsum. yes!


so long!


/E


Av Emelie - 12 september 2009 00:35

pilla lugnt.


ses imorgon, antingen innan eller efter lite lek med körerna. blir asbra.


sittning med. jag taggar :P


nu ska jag ta och möta jack sparrow, han ligger tydligen och väntar på mig. ;P


natti!

Ovido - Quiz & Flashcards