Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 24 september 2009 19:42

Haha, f är på hockey, får sms av henne, det kommer i nästa Blogginlägg :p det gjorde min kväll kan jag tala om.

Av Emelie - 24 september 2009 17:41

blir ut att äta på ankan ikväll, blir asbra. :)

Av Emelie - 24 september 2009 15:31

ohja, nu äre färdigt, rättat och inskickat igen.

göttans säger jag då.

ska man bara ta tu med sjukdomslära två nu då.

lördag, då smäller det.


nej, nu ska jag ta och engagera mig lite här tänkte jag.


so long!

Av Emelie - 24 september 2009 11:16

ohja, mucho frustration.

hämtade ut tentan idag. hade klarat kirurgi och psykiatri utan probelm.

och på medicinen, 1 ynka, fjuttigt, fjantigt jävla poäng ifrån!

värdelöst!

har iaf kopierat tentan nu så sak lusläsa och jämföra med litteratur så får vi se vad det blir sen.

hoppas att tant A accepterar mitt argument om jag kommer på något!


sitter ui skolan atm iaf, ska plugga lite med finaste L och sen kommer I och då ska vi titta på PM.et som vi har fått respons på idag, eller ja, kommer vid 12 iaf. :)


nej, nu ska jag ta och korka upp min ramlösa mango och gräva ner mig i sjukdomslära 2 träsket.


ha det fint :)

Av Emelie - 24 september 2009 00:15

väntar på att john blund ska komma och besöka mig, men han tycks vara försenad ikväll, igen. :p Natti alla. :)

Av Emelie - 23 september 2009 21:42

haha, karl-petter gör (b)kändisdjungeln. Ufoägg, även kallade värmlandstamponger. Klockrent. :p

Av Emelie - 23 september 2009 19:58

jooo, vi börjar med kryptisk och ska då förklara svaret jag fick på mitt mail där jag frågade om resultatet på tentan.. blev inte mkt klokare av det kan jag meddela. svarade och tackade för svaret och ställde en fråga om hur det var egentligen gick för mig. Fick då till svar att han minsann inte kunde svara på det för han meddelade minsann bara saker som var beslutade och att jag faktiskt fick kolla det imorgon när tentan går att hämta ut.

tack för ingenting säger jag då. var påväg att svara spydigt men nej, kände att det bara skulle göra det värre.


och nu till reklam då, den sämsta reklamen just nu måste verkligen vara den för kexchoklad, när han sitter på en bänk och dricker kaffe och ska äta kexchoklad. en sadistisk brud kommer och välter bänken och han får allt kaffe över sig.

hon stå¨r och flinar och ja. så jävla dålig reklam! förstår liksom inte budskapet.

typ, om man äter kexchoklad och om nån välter bänken så man blir skållad av kaffe så ser allmänt tom ut och småflinar lite?

nej, tror inte det va.



Av Emelie - 23 september 2009 15:13

igen nu ju.

ja, den jag pratade om inatt, om att mika ska släppa sitt nya album.

dendär innan julklapparna får öppnas-känslan.


den  har jag nu med, fast ni vet denhär mer frustrerade känslan, när man tycker att familjen äter alldeles för länge och man är stensäker på att kalle anka säkert är en timma längre just denhär julaftonen för att man ska bli tvungen att vänta ÄNNU längre tills man får öppna sina paket.


precis så känner jag just nu. nedrans lärare som ska vara så sega på att svara på mail.

kom igen nu!

vågar liksom inte riktigt ringa.


bara massa mail från facebook ju, inte lika roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards