Alla inlägg den 21 september 2009

Av Emelie - 21 september 2009 21:22

eller rörig kör kanske?

tror mest på det sistnämnda. :P

skulle dansa idag, till en låt vi inte riktigt kan. tur var ju att det iaf fanns ett arr inspelat så vi hade nåt ljud. tackar :P

men ja, tycker jag är rätt askass på detdär med koregrafi.. konstigt det ser ut, stavas det så? skit samma..

men iaf, insåg att jag inte är sämst iaf. weeeei :D

tror att det blir skitsnyggt och bra när det är klart. ohyes. :)


jaja, ananrs då?

fixade och planerade lite inför sittningen nästa lördag. jag och M ska vara toastmasters. asmkt roligt :D

ska försöka fixa något extraordinärt. planering, planering :D


menmen, nej, ska ta och skicka in PM nu och lite så. so long :)

/E

Av Emelie - 21 september 2009 16:58

funkar sisådär med mobil-blogg.

nu kom inlägget fram, ungefär 3 timmar senare. det är stabilt :P

Av Emelie - 21 september 2009 16:51

Sitter omringad av frakturer, hypotyreos, diabetes och diskbråck. Roar mig med att stirra ut kaffebryggaren i hopp om att kaffet blir klart

Av Emelie - 21 september 2009 16:24

verkar inte riktigt vilja fungera för mig, ungefär varannangång.

skrev ett inlägg tidigare och hoppades på att det skulle få komma fram, men icke.

det jag ville förmedla då var att jag var trött på sjukdomslära två, att jag stirrade ut kaffebryggaren och önskade mig ett par tandpetare så att ögonlocken skulle hålla sig öppna, så enkelt var det.


nu sitter jag här, skräll?! ;P och skriver ett rätt meningslöst inlägg, igen :P

ska väl snart hoppa in i duschen så jag luktar lite godis och sen dra iväg och sjunga lite.


imorgon blire iaf inlämning av pm och sen sushilunch med S, I och L, blir asbra.

det förtjänar vi efter PM-skrivande och annat plugg.

så det så!


nej, nu ska jag ta och plugga lite till innan duschen vankas.


so long!

Av Emelie - 21 september 2009 09:11

yes, nu är biljetter till rammstein bokade och betalade. GÖÖÖÖTT!

ska bara hämtas ut.

i like it.


 nu har jag verkligen något att se fram emot. 20/2, då smäller det!


men, nu ska jag plugga. väldigt kul då, men det måste göras.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards