Alla inlägg den 19 september 2009

Av Emelie - 19 september 2009 23:54

fusion..

mjo, lite så. för mkt att tänka på som jag inte borde tänka på. typ..

men, dritsamma.


 tvättid till mig imorgon, tack för den. i'm in need of that. inga sköna trosor rena, då är det fan illa! :P

först blire iaf uni  med I för lite pm-skrivning. snälla gud, låt oss bli klara!


meen, sova sig lite kanske ? jopp, så fåre bli.


natti!


/E

Av Emelie - 19 september 2009 23:20

ja, hade en himla mysig  dag idag med J.

möttes vid halv 10, gick in på konsum och köpte en banan och lite vatten.


satte oss i bilen och brummade iväg mot årjäng.

parkerade och gick upp till G och Å, fick kaffe och smörgås, fööörgott!


gick ut på marten vid en sisådär halv 12 kansek, var tillbaka halv 3.

då hade jag lyckats inhandla div. saker. kort på det kommer, promise!

men typ godisskål, afrikanska gubbar, disktrasor... och lite så :)


tillbaka till Å och G, slöade lite i soffan och sen blev det mat. kålsoppa. och den var god vill jag lova.

aldrig ätit godare kålsoppa. hemmagjord vetekaka till. så jägarns gott. trodde jag skulle äta ihjäl mig.

fick äppelkaka till efterrätt och den var inte fel den heller kan jag tala om. :)


 gick ut och gick en liten snabbis till och sen så blev det kissepaus och sen in i bilen för att färdas hem mot kd igen.


la mig och tvärdäckade i soffan när jag kiom hem, så skönt! sen kom I förbi en stund och sällskapade mig, åt lite toblerone och tittade på freaky friday, en bra  kväll helt enkelt.


så tack J för en toppendag, med massa kvalitet och bara positiv energi :)

och tack I för en myskväll :)


so long!
/E


Av Emelie - 19 september 2009 01:13

ja, vad gör du i mitt huvud, i mina tankar?

jag har förbjudit dig. vill inte ha dig där.

försöker att stöta bort dig hela tiden men du ploppar fanemig upp överallt. du är som gubben i lådan.

du bara förstör. förstör hela tiden.

du är portad från mitt huvud, mina tankar men du verkar ha väldigt svårt för att förstå det...


sjungningen gick okej, inte jättebra och inte kass, mittemellan liksom.

sittningslåtarna lite senare gick också okej, förstår inte varför vi ska envisas med att sjunga sånna jag inte okej.. elle rja, kanske är så att jag borde kunna dom, men ni förstår vad  jag menar va? :P

välj nåt annat helt enkelt :P


kvällen avslutades iaf med mat på teachers och sen vin. så sitter här och känner mig lite full i huvudet och trött i ögat så det får nog minsann ta och bli sängen nu.

imorgon blir det årjängsmarten, MYS! jag och finaste J ska dit, massa kvalitet.


natti natti.


/E

Ovido - Quiz & Flashcards