Alla inlägg den 3 september 2009

Av Emelie - 3 september 2009 18:34

det bara öser ner..

värdelöst!


var ju faktiskt rätt fint väder förut.

försökt vänta ut regnet in i det sista men icke då.

ska kolla min mail en sväng innan jag går från skolan och hoppas på att det avtar och inte tilltar.

det märks.

tur att jag inte har så långt. nu skulle jag dock inte klaga om jag bodde på unionen (150 m. till universitet då) ;P


nejmen, so long!


Av Emelie - 3 september 2009 15:24

var så jävla sjukt igår.


insjungning var det iaf, och det var trevligt som vanligt :)

men iaf, så var det en tjej med som hette Emelie, otroligt snyggt namn för övrigt ;P

men iaf så frågar man ju lite halvtöntiga frågot för att få igång någon sorts konversation, för att bryta isen. typ vart kommer ni ifrån, vad gamla är ni osv. ni förstår? bra.


och när vi höll på med detta så ja, visade det sig att hon var 21, precis som jag. 88 mao. månad var samma och då blev det lite läskigt. frågade om vad för datum hon fyllde och nu kommer det sjuka, men inte så sjukt nitror det blir i think ;P


nejmen, hon fyller tydlighen dagen efter mig, hur stört är inte deet? och hur ofta stöter man på nåt sånt? aldrig, tills nu.


Emelie, Emelie, 21/88, 21/88, mars, mars, datum X, datum X.

galet.


var tvungen att berätta detta. och historien blev bra mkt längre än vad den var förut men ja, ibland tar man med lite för mkt. men tufft är det iaf.


nej, nu ska jag köpa kaffe!


so long!

Av Emelie - 3 september 2009 15:15

ja, jag känner mig lite duktig jag.

sitter och pluggar i skolan för att få mer gjort, ionte lika mkt som distraherar här som hemma. i feel good. fast jag har förbannat tråkigt :P


tog lite sovmorgon idag och gick inte upp förrns 10, it was nice.

var vaken med jämna mellanrum från 8 typ men somnade nog om lika snabbt som jag slog upp de blå :P


tänkte väl sitta här till typ 6 lr nåt, då har jag vart här cirkus 6 timmar och förhoppningsvis hunnit med tillräckligt mkt för att känna mig nöjd.


än så länge känns det bra. repeterat sjukdomslära 1 och förvånansvärt mkt som faktiskt sitter kvar. SKRÄLL! ;P


nej, tänkte unna mig ytterligare en kaffe nu, har gått åt ett par stycken om jag säger så. det är segt men jag ska klara tentan!


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards