Alla inlägg den 24 september 2009

Av Emelie - 24 september 2009 19:44

Har en ok snygg kille framför mig, men han har häng..Den lilla lappen på kalsongerna ska ju vara på insidan.Ser att d e Björn B, stl L.

Av Emelie - 24 september 2009 19:42

Haha, f är på hockey, får sms av henne, det kommer i nästa Blogginlägg :p det gjorde min kväll kan jag tala om.

Av Emelie - 24 september 2009 17:41

blir ut att äta på ankan ikväll, blir asbra. :)

Av Emelie - 24 september 2009 15:31

ohja, nu äre färdigt, rättat och inskickat igen.

göttans säger jag då.

ska man bara ta tu med sjukdomslära två nu då.

lördag, då smäller det.


nej, nu ska jag ta och engagera mig lite här tänkte jag.


so long!

Av Emelie - 24 september 2009 11:16

ohja, mucho frustration.

hämtade ut tentan idag. hade klarat kirurgi och psykiatri utan probelm.

och på medicinen, 1 ynka, fjuttigt, fjantigt jävla poäng ifrån!

värdelöst!

har iaf kopierat tentan nu så sak lusläsa och jämföra med litteratur så får vi se vad det blir sen.

hoppas att tant A accepterar mitt argument om jag kommer på något!


sitter ui skolan atm iaf, ska plugga lite med finaste L och sen kommer I och då ska vi titta på PM.et som vi har fått respons på idag, eller ja, kommer vid 12 iaf. :)


nej, nu ska jag ta och korka upp min ramlösa mango och gräva ner mig i sjukdomslära 2 träsket.


ha det fint :)

Av Emelie - 24 september 2009 00:15

väntar på att john blund ska komma och besöka mig, men han tycks vara försenad ikväll, igen. :p Natti alla. :)

Ovido - Quiz & Flashcards