Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emelie - 4 september 2009 16:33

nej, det gör jag inte.


känns så overkligt.

jag kände inte dig men jag visste vem du var. vi har träffats förut, vi var bekanta, knappt det, men jag har fått se dig och träffa dig, uppleva dig som person, något jag är glad över.

du var en glad, fin kille.


vet inte riktigt vad jag ska säga, allt känns så dumt..

finner inte orden.


du hade för mycket kvar, det var inte din tid nu. du hade så mycket framför dig, så mycket du inte får uppleva nu. 25 jävla år, mer fick du inte uppleva.

livet är förjävla orättvist.


du blir en fin ängel. Sov gott A.


Av Emelie - 4 september 2009 13:08

jo, när jag hör denna låten tänker jag bara på en person.


Jag saknar det vi hade men ibland blir saker på ett sätt och det är bara att acceptera.

En vänskap ska bygga på att två personer vill, inte att en inte orkar. funkar inte riktigt då. det märkte vi.


jag hoppas att du har det bra nere i skåne och att allt går bra.


denna låten kommer att vara våran för mig, så är det bara.

Av Emelie - 4 september 2009 12:14

varför är det så att när man börjar tänka på att klippa sig så vill man göra det NU?

man tycker att håret ser okej ut tills man börjar tänka för mkt, då vill man bara gå med en papperspåse över huvudet ungefär. eller varför inte göra som jag gjorde på prepsittningen i torsdas? jo, förra torsdan blir det ju nu, men ni förstår.



jag är väl för snygg?

Käraste linda som är mästerfotograf.

nej, nu äta lite och sen återgå till pluggandet.


puss!

Av Emelie - 4 september 2009 11:31

jo, jag känner mig faktiskt rätt duktig.

mmm, nu så sitter jag och pluggar, hemma idag dock. känner inte för att ge mig ut i detta vädret.


ska nog ringa och boka klipptid också, blev tipsad om Aristo Cut här i karlstad av en klasskompis som själv jobbat som frisör. jepp, det får det nog bli.


nej, fortsätta plugga kankse.

jepp.


so long! :)

Ovido - Quiz & Flashcards