Alla inlägg den 22 september 2009

Av Emelie - 22 september 2009 23:54

ja, snart är det imorgon och då släpps mikas nya album.

känner mig som ett barn på julafton :D såhär att minutrarna går jääääääättelångsamt.

ååh, en lite mysig känsla faktiskt :)



Av Emelie - 22 september 2009 21:36

 

Denhär godingen kom våran lärare förbi med och gu så gosig jag var. nästan 4 månader gammal.

kan man bli annat än kär?

men, jag och F har ju mannen i våra liv och han är inte ås pjåkig själv. :)

 


 

jag och I är himla duktiga på att sprida ut oss när vi pluggar ;P

En rebus om och damp ner en dag, egentligen inte till oss men vi hjälpte till ;P


  

Det var akademisk högtid och då skulle det sjungas, vi hade våra väldigt vackra blåa långklänningar på oss :P


  

Apin var massa fin i håret :D

 

Hittade väldigt roliga kalsonger på årjängsmarten. vore kanske nåt ? kunde bestämma text själv. haha!


 

och sushi intogs det idag. glömde bort att ta kort påen gång så ni får bild på tre av 9 bitar. whops! :P



ja, hoppas ni tyckte det var lite roande iaf.

assegt. tittar systrar i jeans. en sånhär film som man inte behöver fundera för mkt när man ser, därav blogginlägget ;P lite rastlös och ja, känner för att göra nåt annat. men ja, har slagit ner rumpan väldigt skönt i soffan so i'll stay here. :P



Av Emelie - 22 september 2009 20:53

hah, ohja.

någon från vindeln, tror jag det hette iaf. utanför umeå ligger det iaf, så mkt fick jag nog reda på. tack eniro. tror jag kommer ihåg.

men iaf, de ringde mig igår, svarade inte eftersom jag sjöng,ringde idag när vi satt och luncha så ringde de igen - svarade inte eftersom jag inte hörde.


kom hem och la mig i soffan, slötittade på tv och så ringde det igen. samma nummer. följande samtal utspelar sig:

- Emelie

- Öööööh... är det victors mamma kanske?

- haha.. eeeh.. nee, det är det verkligen  inte..

- jaha, oj, då har jag nog kanske fel nummer då..

- hah, tror det va.

-KLICK-

Av Emelie - 22 september 2009 20:40

ohja, m och a var över en stund förut, blev att planera lite inför sittning och diskutera och lite så.

skickade ut ett lååångt mail med info, check. var övertydliga så missuppfattar folk saker nu blir jag nästan orolig.

men, man slutar ju aldrig förvånas.


 gjorde nyss iordning en väldigt smaskig tacosallad dessutom, satt fint. var allt lite hungrig. men nu lär jag väl dricka ihjäl mig resten av kvällen, men det får jag ta ;P


nej, ska däcka lite framför tvn nu tänkte jag.

imorgon är det bara att ta tag i pluggandet igen, examinationsuppgift ska göras.

yay :S men det blir nog bra. trött på skrivandet nu dock, känns lovande iom att det är typ  8 veckor kvar tills uppsatsen ska vara klar :P


nej, nu ska jag däcka framför idol.


so long :)

/E

Av Emelie - 22 september 2009 11:59

nu blir det Sushilunch med i och s. Bäst. :) tyvärr kunde inte L bli med, hon är sjuker. :( krya på dig stump!

Av Emelie - 22 september 2009 01:10

nu river katten köket igen. Det var detdär med öronproppar... Har inte ens pappersnäsdukar tillgängliga atm. God natt!

Av Emelie - 22 september 2009 00:27

yOakim.

vill bara meddela dig om att biljetterna till rammstein i sthlm är slut, och du som sa att det inte skulle vara nåt tryck på dem? VEM hade rätt vill jag bara fråga? ;)

men, jag fick mina och det är jag väldigt glad över :D


nej, plocka var det ja.


natti, igen ;P

Av Emelie - 22 september 2009 00:23

ja, tvättmaskinsmonstret har snott tre strumpor av mig.

kan för den delen var torktumlarmonstret också. men ändå.

eller så är det någon strumfetisch som gillar strumpor med grodor och elefanter på. inte vet jag.

finns det något mer irriterande än strumpor som försvinner i tvätten?

tror inte det va.


nej, ska plocka lite till och sen hångla upp kudden.


natti folket :)


/E

Ovido - Quiz & Flashcards