Alla inlägg den 11 september 2009

Av Emelie - 11 september 2009 21:42

ge mig honom! kan gärna få krypa ner hos mig.

mmmm....


 stan och panikade idag med, hittade ingen klänning. så ja, lutar åt naket imorgon :P


sprang på K från örebro på stan också, gissa chocken då :P

örebro hela sommaren och vi sågs inte en gång och så springer vi på varandra i karlstad av alla ställen på jorden, stört :P


jaja, nej, nu ska jag och frida fortsätta dregla över jack sparrow. mmmm. :P


so long!

Av Emelie - 11 september 2009 12:39

sitter och pillar med det nu i bibban, läser abstract i artiklar så jag tror jag dör snart.

hungrig börjar jag bli också.


J skrev något mkt stört på fejjan, funderar på om han har torka gällande sexlivet eller om han bara har lite skumma fetischer för sig. eller så vill man göra plugget roligare.. ingen aning.

det hela handlade om att han satt och mös med matteboken och jag kommenterade med att det lät hett, vad klämmer han inte ur sig då, om inte detta;


"Precis Emelie, det är hett mellan oss.

Har tänt massvis med ljus här rummet medans

jag sitter beskådar hur fin hon är på sina 1000 sidor.

Jag känner på hennes mjuka blad medans jag byter sida,

kännes hur hennes andning ökar destor snabbare jag

bläddrar i henne..........bäst att jag slutar nu hahaha"


nej, nu ska jag återg¨å till artikelläsandet. bajs!


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards