Alla inlägg den 16 september 2009

Av Emelie - 16 september 2009 22:52

jo, den har sannerligen infunnit sig.

herregud.

11 timmar spenderades på UNI idag. behöver jag säga att jag känner mig smått hjärndöd?


föreläsningen på kvällskursen blev hysteriskt rolig iaf, galen föreläsare och sen deghjärna efter PM-skrivande.


har iaf börjat på PM:et nu och det känns riktigt bra.

inte riktigt samma stress men lite smått panakis ändå.

menvafan :)


J och M kom förbi en sväng förut, det var mys, i like you girls!

massa kvalitet. :)


men nej, nu ska jag sätta mg och plugga lite till tentan nästa lördag. ångesten över det kommer också.

men nu ska jag fanemig klara den!


sova är överskattat, eller?


so long!

/E

Av Emelie - 16 september 2009 13:11

sitter på uni och håller på med uppsats och skit.

nu har vi nog i alla fall gjort klart sökningarna, bingo!

nu är det bara att börja skriva PM. yay :S


men iaf, har precis haft lunch och sprang på J och stre lite med honom.

Ida stod och röck honom i håret och han säger att han minsann inte är håröm.

Jag får en snilleblixt och drar honom i mustagen och han blir INTE glad.

jag tyckte det var hysteriskt kul och förklarade för honom att det minsann också var hår.

sen blev jag jagad men jag hotade med min mugg varma kaffe. moahahah :P


nej, nu ska vi ta och jalla lite här.

kommer hem efter 8, sitta i bibban till typ 5 och sen blir det sår- och sårbehandling.


fint och bra.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards