Alla inlägg den 10 september 2009

Av Emelie - 10 september 2009 21:24

typ räkskal lr nåt sånt som luktar snusk.

eller be f rensa kattens låda varje gåpng jag ska ut med soprna lr nåt..

läs bara HÄR, något måste man ju försvara sig med..


eller kanske ta med katten som beskyddare?

fast, vid närmare eftertanke skulle han nog bara lägga sig på rygg med alla fyra upp i vädret och  vara söt och hoppas på att någon klappar honom på magen. inte så smart kanske?

eller så kanske han drar åt sig uppmärksamheten.

upp till bevis.

Av Emelie - 10 september 2009 14:51

ja, nu är min cykel hemma. den nya alltså.

den är ihopmonterad och klar. kände inte för blod, svett och tårar igen.

har gjort mitt duktiga, så det så!


har dock justerat styret och höjt sadeln alldeles själv. klapp på axeln till mig :D


nej, nu ska jag ta och CYKLA bort till skolan och plugga lite med Ida och sen stämrep ikväll. asnice.


återkommer med bild på min pälsk :D


nåde den som snor denna!

Av Emelie - 10 september 2009 13:17

Ja, låt Alle komma hem, så han får komma hem till sin familj och sina vänner.

Få en värdig begravning.


De har fått in en hel del pengar, men inte tillräckligt.


uppgifterna är följande:

clearing 9420 banknr 10 125 73 Forex Bank


allt gör något!


länk till sidan på fejjan hittar ni HÄR.


Inslag om detta på lokala nyheterna hemifrån, det hittar ni HÄR.



Ville bara förmedla detta..

Av Emelie - 10 september 2009 12:21

skulle ju lägga upp bild på mina vrålsnygga pumps. :)


   


i löv them! titta och njut, i do it :)



förresten, hur gör man när man lägger upp ett klipp från youtube nu?

jag fattar ju ingenting!

Av Emelie - 10 september 2009 12:11

ohja, idag kom domen på tentan. så, hur gick det? resultatet satt inte uppe så fick gå och hämta ut tentan. hade nog maxpuls. var riktigt jobbigt där ett tag :P


  

Såhär nervös och nära ett sammanbrott var jag när jag stod i kön och väntade på att få ut tentajäveln.


   

Såhär stor underläpp fick jag när jag såg att jag var 7 poäng ifrån att klara den. dock skönt att det inte var 0,5 eller 20 poäng ifrån , det är retligare..


MEN !

 

Såhär glad blev jag när jag såg att fru A. hade skrivit bra med stora bokstäver på hela två ställen i tentan.

ego-boost! eller så hade hon fått sig nåt innan hon rättade tentan, det är en definitionsfråga.. :P


Sen så kände jag hur det vibrerade, nej, inte mullvaden utan telefonen. då var det ett sms från sportex där det stod att min cykel är klar. DEN ÄR FÄRDIG :D

då blev jag såhär glad:


 



 Så nu ska jag ta det lugnt en stund sen ska jag hämta ut min cykel och pussa lite på den.

ska lägga upp en plugg-plan så jag klarar tentan den 26:e september.


nu lite peppmusik typ :)



Ovido - Quiz & Flashcards