Alla inlägg den 1 september 2009

Av Emelie - 1 september 2009 23:53

jo, lite så känns det.


gjorde artikelgranskning idag och ja, är det något som kan få en avtänd så är det det. utan tvekan, så jägarns tråkigt!

menmen, nu äre gjort, för studen iaf .:P


ida och jag satt och pillade lite med sökningar till c-uppsatsen och sen inte mkt mer. men wtf,  vi är glada ändå :D känns lite surt att få börja om från början men what ever :)


 var iväg till sportex idag och fixade cykel, mkt nice. min fina mint/limegröna fanns tyvärr inte kvar, blev väldigt ledsen i ögat. inte ens rosa fanns det ! det enda som fanns var  olivgrön och vit eller mörkröd och vit. jag tog mörkröd.

fast ville helt ha en lika fin, självlysande grön cykel igen.

det gör verkligen inte i hjärtat. min fina cykel! den var nästan som ett husdjur för mig.. okej, nu behöver vi väl kanske inte överdriva men ändå.

köpt ett ordentligt jävla lås också, med siren på, tjoho.

kommer att tjuta fint om nån försöker klippa upp eller bryta upp det. 

överväger dock att inte sätta i batterier, det visar sig :P


jaha, joho.

nej, om man skulle lägga sig i sängen och dejta stieg larsson en sväng innan jag ska titta på insidan av ögonlocken kanske?

styrelsemöte imorgon och sen plugg, plugg, plugg. tenta på lördag.

ojoj, blir spännande.


men så blire och så vare.


natti!

/E

Ovido - Quiz & Flashcards