Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 22 september 2009 20:40

ohja, m och a var över en stund förut, blev att planera lite inför sittning och diskutera och lite så.

skickade ut ett lååångt mail med info, check. var övertydliga så missuppfattar folk saker nu blir jag nästan orolig.

men, man slutar ju aldrig förvånas.


 gjorde nyss iordning en väldigt smaskig tacosallad dessutom, satt fint. var allt lite hungrig. men nu lär jag väl dricka ihjäl mig resten av kvällen, men det får jag ta ;P


nej, ska däcka lite framför tvn nu tänkte jag.

imorgon är det bara att ta tag i pluggandet igen, examinationsuppgift ska göras.

yay :S men det blir nog bra. trött på skrivandet nu dock, känns lovande iom att det är typ  8 veckor kvar tills uppsatsen ska vara klar :P


nej, nu ska jag däcka framför idol.


so long :)

/E

Av Emelie - 22 september 2009 11:59

nu blir det Sushilunch med i och s. Bäst. :) tyvärr kunde inte L bli med, hon är sjuker. :( krya på dig stump!

Av Emelie - 22 september 2009 01:10

nu river katten köket igen. Det var detdär med öronproppar... Har inte ens pappersnäsdukar tillgängliga atm. God natt!

Av Emelie - 22 september 2009 00:27

yOakim.

vill bara meddela dig om att biljetterna till rammstein i sthlm är slut, och du som sa att det inte skulle vara nåt tryck på dem? VEM hade rätt vill jag bara fråga? ;)

men, jag fick mina och det är jag väldigt glad över :D


nej, plocka var det ja.


natti, igen ;P

Av Emelie - 22 september 2009 00:23

ja, tvättmaskinsmonstret har snott tre strumpor av mig.

kan för den delen var torktumlarmonstret också. men ändå.

eller så är det någon strumfetisch som gillar strumpor med grodor och elefanter på. inte vet jag.

finns det något mer irriterande än strumpor som försvinner i tvätten?

tror inte det va.


nej, ska plocka lite till och sen hångla upp kudden.


natti folket :)


/E

Av Emelie - 21 september 2009 21:22

eller rörig kör kanske?

tror mest på det sistnämnda. :P

skulle dansa idag, till en låt vi inte riktigt kan. tur var ju att det iaf fanns ett arr inspelat så vi hade nåt ljud. tackar :P

men ja, tycker jag är rätt askass på detdär med koregrafi.. konstigt det ser ut, stavas det så? skit samma..

men iaf, insåg att jag inte är sämst iaf. weeeei :D

tror att det blir skitsnyggt och bra när det är klart. ohyes. :)


jaja, ananrs då?

fixade och planerade lite inför sittningen nästa lördag. jag och M ska vara toastmasters. asmkt roligt :D

ska försöka fixa något extraordinärt. planering, planering :D


menmen, nej, ska ta och skicka in PM nu och lite så. so long :)

/E

Av Emelie - 21 september 2009 16:58

funkar sisådär med mobil-blogg.

nu kom inlägget fram, ungefär 3 timmar senare. det är stabilt :P

Av Emelie - 21 september 2009 16:51

Sitter omringad av frakturer, hypotyreos, diabetes och diskbråck. Roar mig med att stirra ut kaffebryggaren i hopp om att kaffet blir klart

Ovido - Quiz & Flashcards