Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 21 september 2009 16:24

verkar inte riktigt vilja fungera för mig, ungefär varannangång.

skrev ett inlägg tidigare och hoppades på att det skulle få komma fram, men icke.

det jag ville förmedla då var att jag var trött på sjukdomslära två, att jag stirrade ut kaffebryggaren och önskade mig ett par tandpetare så att ögonlocken skulle hålla sig öppna, så enkelt var det.


nu sitter jag här, skräll?! ;P och skriver ett rätt meningslöst inlägg, igen :P

ska väl snart hoppa in i duschen så jag luktar lite godis och sen dra iväg och sjunga lite.


imorgon blire iaf inlämning av pm och sen sushilunch med S, I och L, blir asbra.

det förtjänar vi efter PM-skrivande och annat plugg.

så det så!


nej, nu ska jag ta och plugga lite till innan duschen vankas.


so long!

Av Emelie - 21 september 2009 09:11

yes, nu är biljetter till rammstein bokade och betalade. GÖÖÖÖTT!

ska bara hämtas ut.

i like it.


 nu har jag verkligen något att se fram emot. 20/2, då smäller det!


men, nu ska jag plugga. väldigt kul då, men det måste göras.


so long!

Av Emelie - 20 september 2009 23:38

strömmen stängs av i tvättstugan halv 12, det märkte jag.

blev kolsvart när jag snällt skulle plocka ner min tvätt.

nästa gång får jag ta med mig en ficklampa lr nåt. :P


nej, natti :)

/E

Av Emelie - 20 september 2009 23:15

jo, gjorde en klassiker.

detdär med att komma ihåg att bifoga i mitt liv är inte alltid så lätt.

gjorde samma tabbe nyss.

skulle skicka pm:et till ida, skrev ett litet kärleksbrev och tryckte på skicka. slängde iväg ett sms för att tala om att det var skickat och får tillbaka efter en stund; "Bifogade du?"

mitt enda svar på det var "ojdå." varför är jag inte förvånad ?


detta är något som händer väääldigt ofta :P


nej, NU ska jag hämta min tvätt, inte kommit ut till tvättstugan än, whops!


natti!

Av Emelie - 20 september 2009 22:57

ja, suttit och pillat med PM:et och nu är det nog helt klart. kanske några småjusteringar kvar men det är pettitesser :D


tog längre tid än beräknat. säger bara helvetestabell! :P

blev inget tentaplugg idag, satsar på en heldag imorgon istället.


biljetter till rammstein ska bokas imorgon iaf, göött!

blir asbra detta.


nej, nu ska jag gå ut och hämta min tvätt och sen gå och lägga mig.


natti! :)

Av Emelie - 20 september 2009 15:52

PM är klart, så Jävla gott. :D så nu ska jag planera.. Nu: soffläge. Sen: läsa igenom pm. Senare: tentaplugg. Blir bra.

Av Emelie - 19 september 2009 23:54

fusion..

mjo, lite så. för mkt att tänka på som jag inte borde tänka på. typ..

men, dritsamma.


 tvättid till mig imorgon, tack för den. i'm in need of that. inga sköna trosor rena, då är det fan illa! :P

först blire iaf uni  med I för lite pm-skrivning. snälla gud, låt oss bli klara!


meen, sova sig lite kanske ? jopp, så fåre bli.


natti!


/E

Av Emelie - 19 september 2009 23:20

ja, hade en himla mysig  dag idag med J.

möttes vid halv 10, gick in på konsum och köpte en banan och lite vatten.


satte oss i bilen och brummade iväg mot årjäng.

parkerade och gick upp till G och Å, fick kaffe och smörgås, fööörgott!


gick ut på marten vid en sisådär halv 12 kansek, var tillbaka halv 3.

då hade jag lyckats inhandla div. saker. kort på det kommer, promise!

men typ godisskål, afrikanska gubbar, disktrasor... och lite så :)


tillbaka till Å och G, slöade lite i soffan och sen blev det mat. kålsoppa. och den var god vill jag lova.

aldrig ätit godare kålsoppa. hemmagjord vetekaka till. så jägarns gott. trodde jag skulle äta ihjäl mig.

fick äppelkaka till efterrätt och den var inte fel den heller kan jag tala om. :)


 gick ut och gick en liten snabbis till och sen så blev det kissepaus och sen in i bilen för att färdas hem mot kd igen.


la mig och tvärdäckade i soffan när jag kiom hem, så skönt! sen kom I förbi en stund och sällskapade mig, åt lite toblerone och tittade på freaky friday, en bra  kväll helt enkelt.


så tack J för en toppendag, med massa kvalitet och bara positiv energi :)

och tack I för en myskväll :)


so long!
/E


Ovido - Quiz & Flashcards