Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Emelie - 29 januari 2009 14:25

Jag blev utmanad av min fina Linda. =)

Klart man måste anta den ;P


4 av mina favoritprogram:

SexAndTheCity

★ Jordan, Rättsläkare

★ Grey's Anatomy

★ Dokumentärer


4 saker jag gjorde i går:

★ Hinersmässan

★ Stod och glodde på massa polisbilar som blinkade - spännande!

★ Möte med Prästen

★ Drack vin och pratade med några grannar.


4 saker jag ser fram emot:

★ Carmina Burana med Söt Likör och CMB.

★ Resa någonstans?

★ Upplevelser.

★ Praktik.


4 favoriträtter:

★ Lasagne

★ Kyckling

★ Kött med något gott till :)

★ Sallad.


4 saker på min önskelista:

★ Må bra.

★ Åka någonstans.

★ Lycka

★ Fina minnen.


4 personer som jag utmanar:

★ Vet jämt inte vilka jag ska utmana, känner du dig manad så gört :D

Av Emelie - 29 januari 2009 13:34

jo, min psykoterapeut sa att man kan få ut gratis terapisamtal genom olycksfallsförsäkringen på hemförsäkring vid bortgång av anhörig.

men detta gällde tydligen inte Länsförsäkringar Värmland, utan där var jag tvungen att ha en sjukförsäkring, vilket jag då inte har.

uuh.

det var synd, men de var väldigt trevliga och hjälpsamma som jag pratade med, tack :)


Psykoterapeuten är inte dyr heller så det är ingen jättesaftig kostnad, kan liksom ta den. ingen panik eller fara på taket.

det är värt pengarna om man kan bearbeta känslor.


kanske blir en sväng upp på hindersmässan idag med, köpa lite mer strumpor.

yeah! det som inhandlas på hindersmässan när jag är där är strumpor och marknadsgodis, som pappa får äta upp. :P remmar köps också, för det tycker jag är dodis :D


jaj, sätta på sig lite kläder.

jo, tror så jepp =)


so long.

Ovido - Quiz & Flashcards