Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Emelie - 9 januari 2009 23:20

ja, denhär vill jag ha.

en söt igelkott liksom.

kan jag få en? snäääälla!

Av Emelie - 9 januari 2009 23:04

ohja, satt och tittade på let's dance förut.

David Hellenius fick allt till det.

Blondinbellas kille fick nya smeknamnet BrunettBerra.

Den var fin.

Undra vad bloggdrottningen och hennes storstadspojke kommer att tycka om det? det vet jag inte, kanske vara lite småneg? hope not, acceptera humor liksom ;P


annars då?

jodå, resan tillbaka till Örebro gick bra.

la mig och sov när jag kom hem, migrän hejhej!

vaknade till vid strax efter 7, lagade lite mat och sen tittade på let's dance.

min kväll i det stora hela. inte mkt mer liksom.


ska väl snart sova så jag är pigg och glad imorgon och fit for fight för bröllop liksom. inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig än dock.


men, om jag tar klänningen med rosor, den jag inte har på mig så kan jag faktiskt ha örhängena och armbanden jag gjorde till våran julkonsert. de är ju röda. skulle nog kanske matcha lite.

mjo, tål att tänkas på :)

har ju lite tid kvar tills jag ska bestämma mig liksom.

blir perfa :)


nej, nu ska jag fixa lite och sen sova.


natti allihopa :)
/E

Av Emelie - 9 januari 2009 12:54

ja, vilken dag.

herregud!


började halv 9 imorse, vaknade 10. OMG!

seminarium var det som stod på schemat. fatta panik.

ida och sofia hade ringt, även pappa.

massa missade samtal, ett par sms och inte hört nåt.

hade inte ens mobilen på ljudlös. jag förstår inte.

men iaf, tur att vi hade en go lärare, som är förstående. slapp göra komplettering lr nåt sånt, för jag hade inte missat våran redovisning, vilket känns skönt :)


och vad liten är världen då?

extremt liten, iaf örebro.

lite komiskt faktiskt :P


nej, packa upp, packa och städa nu.

blev ju inte gjort igår. otippat va?


so long!

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards