Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emelie - 28 januari 2009 14:23

nu ska jag berätta om våra badrum, knäppt tänker ni. javisst säger jag.


men det är såhär, att vi har två st. ett grönt och ett blått (onödig fakta)

men iaf, pappa tycker detär så förbannat tråkigt att raka sig så han har radioapparater står i badrummen, vilket både är på gott och ont.

för ja, det är ju väldigt trevligt när man duschar, man kan leka världsstjärna flera gånger om, men nackdel om man har bråttom - "Bara lyssna på denna låten också!" och så sköljer man håret 4 ggr till -> blir sen.

Fast, det är ju rätt bra också, för man kan ju kolla vad snabb man är också, om man hinner duscha på en låt. ja, ni förstår?

ganska trevligt när man sminkar sig också, jamenar, nån som pratar med en nästan eller sjunger för en, bäst är det när det kommer smörballader. :P


Sen så blev pappa så irriterad på oss kvinnfolk i familjen (jag och mamma), han var ju liksom i underläge. Han tyckte att vi ALDRIG släckte efter oss, speciellt i badrummen men iaf. Han satte in sånhär rörelsesensor, vilket också är rätt bra, men ändå dumt. 

För det tänds ju när man går in, men står man i duschen så blir det helt mörkt efter typ 5 minuter och man känner sig som en deltagare i en skräckfilm lr nåt. nu har jag lärt mig men i början trodde jag att jag skulle dö och jag tävlade mot ljuset - försökte bli klar innan det släcktes. jag vann aldrig.

Denhär röreslesensorgrejen kan skrämma livet ur en också, jag har mitt rum vägg i vägg med badrummet och helt plötsligt kan man höra hur någon sjunger där inne (radion) men ingen som har gått in, har inte brytt mig om att reda ut det, jag besparar mig det. pappas hypotes är att det är flugor. men när det inte är några flugor här då?! nejh, det lämnar jag till det okända.


jag vet inte vart jag ville komma med detta men det är säkert bra.

Idag när jag duschade lekte jag Daniel Lemma, bland annat.

Av Emelie - 28 januari 2009 12:05

Ja, idag var annonsen i tidningen.

har fått sånnahär pluttinuttiga spy-sms om jag ska vara ärlig.

från kompisar jag inte har haft kontakt med på ett bra tag. 

varför höra av sig nu ?

är välmening i dem säkert, men jag blir bara irriterad.


hennes jobb hade också en annons ute idag, den var fin.

dom tycker jag om :)

alla killarna är så himla goa, hon trivdes där och uppenbarligen trivdes de med mamma också.


Dagarna är lättare och lättare att hantera, men blir fortfarande stört trött av att göra nåt. blä. men det ger sig väl.


Annonsen kommer här.




Nej, nu ska jag ta en dusch och plocka undan lite här så jag får något gjort idag.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards