Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Emelie - 18 januari 2009 23:05

mm.. garderoben är snart klar.

niiice!

drog iväg på stämrep, sen när jag kom hem ringde jag min finaste F och vi moffade i oss lite mat och tittade på Hairspray. helt okej film men vet inte om jag tycker den var så bra som alla säger.

ingen WOW-film direkt. men ja, jag vet inte.

tur att smaken är som baken :D


plockade lite här i lägenheten när jag kom upp igen, ser ut som 7 svåra år.

ojoj.

tog fram kläder tills imorg, så jag kommer ihåg att jag ska ha "sjunga-kläder" på mig och inte 'vanliga' kläder. ja. typ så :P


men mm.. ska gå och lägga mig nu ja, plocka ihop penna, kalender och shit så det är klart tills imorg.


jag ligger efter i mitt tidsschema, tänkte ligga i sängen 23:00, vilket jag uppenbarligen inte gör och då är det jävligt dumt av mig att sitta här och skriva massa strunt.

nej, plocka ihop det sista och sen sova :)


natti! 

Av Emelie - 18 januari 2009 15:21

ohja.

nu är organisationen snart klar här :)


ska hoppa in i duschen nu och sen dra på stämrep för att se om det är något som sitter till konserten ;P

en låt jag är grymt orolig för. ojoj.

men det blir nog bra :)


so long! 

Av Emelie - 18 januari 2009 13:42

nu ska jag organisera min garderob, bilder kommer :D

Av Emelie - 18 januari 2009 00:41

mm, då ligger mamma på sjukhus, again.


Det hade kommit två SSK:or från LAH idag, inte långt efter att jag åkt till karsltad och tyckte att mamma var väldigt tung och rosslig.

gav henne morfin för att se om det lättade, vilket det inte gjorde.

beslutade då att ta med henne in.

får syrgas och lite så, känns skönt.


förstår inte varför jag får så ont i magen när jag är i karlstad, är ju inte jätteorolig, egentligen.

men det är nog för att det är så långt från karlstad till örebro - när det väl händer något.


Det jag är allra mest rädd för det är att hon inte kommer hem igen, att hon stannar på sjukhuset. det är min fasa.

tänkte försöka få tag på en läkare imorgon eller på måndag för att prata lite, känner att jag behöver det. skulle vara skönt.

ska stilla mina föräldrars tjat och ringa dendär kuratorn på måndag också, så de blir nöjda.

sen får vi se hur det blir.


hoppas jag får vara med på torsdag, mamma brukar ju pricka in sina "händelsedagar" rätt bra till saker jag ser fram emot. vet inte varför men så blir det.


nej, nu ska jag organisera upp lite här, saker överallt verkligen. blä.


so long. 

Ovido - Quiz & Flashcards