Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Emelie - 1 januari 2009 14:39

ohja,totally dagen efter idag.

herregud.


har sovit på en stol inatt, jag har ont i hela kropen, känner mig som agda 85 ffs :P


kort finns på det, kanske kommer sen.

mm, upp till bevis.


alla är rätt slitna och trötta idag men wtf, vi är glada ändå :)

menmen, det blir bra det.

bakisdag - krapula delux liksom.


nej, nu ska jag äta upp resten av min pizza jag :)


so long

/E

Av Emelie - 1 januari 2009 01:47

nya möjligheter..

jepp, sägs så iaf =)


sitter hos millan och linda. rktigt mys äre. :)


en kille började gråta, säger inga namn för att jag vet att några av er läsare vet vem han är liksom.

lite full är jag och bubblet är slut.

men ja har det bra iaf :)

full och glad liksom.


När öppnar donkan/campus pizzeria imorg?

tell me about it please :)


hoppas ni har haft det bra :)


/E

Ovido - Quiz & Flashcards