Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Emelie - 6 januari 2009 17:56

ja, nu är jag äntligen hemkommen till karlstad :D

asskönt.

men åkte bakom en riktig orvar påväg hit. 110 och 70 visade dens hastighetsmätare. huva.

tillslut kom jag omen. tack sa jag då :)


stannade till och sa hej till sanne innan jag åkte och så.

sen blev det att stanna till på statoil, kga för kiss-köpa godis och rökpaus. mm, det var skönt kan jag tala om :D fick lite kexchoklad av mig själv, var så jägarns trött så behövde sockerchocka mig själv :)


ska väl packa upp lite nu, har fått undan mina kastruller iaf, ett framsteg. men kartongen är kvar men den kastar vi snart :D


mm.. ska kolla om det finns nån tvättid också, tvätta lite sängkläder och handdukar, gjorde jag inte innan jag åkte.

ja, så blir det :D


so long.

/E 

Av Emelie - 6 januari 2009 11:36

i helvete heller.

tycker vi var duktiga. eller iaf vårat juniorlandslag.

silver är faktiskt inte dåligt. och varför ska alla uttrycka sin besvikelse?

De är duktiga, ett silver är inte dåligt. vafan, var ju VM . eller ska jag skriva det tydligare? Världsmästerskap .

okej, ett guld hade varit kul.

men vilkas fel är det att folk blir besvikna och uttrycker just sin besvikelse över "förlusten"? jo, det är alla dem som har pratat öppet i media om att vi faktiskt har stora möjligheter att ta ett guld, att vi borde göra det. 

Kanada ÄR duktiga, och dessutom var de hemma vilket brukar ge ganska stora fördelar.

så, sluta klaga och var glada för att vi har så duktiga killar som ställer upp i JVM.  

för hur går det annars för sverige? jo, vi brukar ligga på trogna 4:e platser - precis utanför pallen så jag tycker vi ska hylla killarna och vara otroligt glada för att de tog sig så långt. De fick sitt silver, de vann sitt silver, de förlorade inte ett guld. 


uuh, blir så irriterad på sånthär. men ja, var bara tvungen att få ur mig lite aggressioner.


nu ska jag packa, so long. 

Ovido - Quiz & Flashcards