Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Emelie - 13 januari 2009 23:52

Den blev riktigt god kan tilläggas :)

dock inget smakprov med sånthär klägg på.

det blir imorgon. alltså kommer part 3 då ;P


hah, jag och sanne fick ett hysteriskt skrattanfall när vi var påväg hem från handlingen förut.

ja, men denhär radioreklamen om att man kan ta en back-up på sin mobil.

han säger verkligen back-up.

ja, som det stavas. svårt att beskriva här men iaf.

har suttit och funderat på det ikväll.

andra ord som låter hysteriskt fel och kul om man säger dem som de stavas är;

-halebop.

-Display. 


säg de som de stavas så lovar jag att ni inser hur dumt det låter. glöm inte bort back-up. 

Av Emelie - 13 januari 2009 21:15

kalla mig knäpp men nu tänker jag baka morotskaka :D

Av Emelie - 13 januari 2009 17:33

ja, ge mig mitt långa hår igen.


har kommit en bit på väg nu iaf.

de med mössa på är nyast, har dock hunnit klippa mig sen det, lite kortare nu, toppa behövs ju liksom =)


trivs dock i kort hår med, men det är ganska skönt med långt, inte lika stor procedur för att få det vettigt.

lockig som man är :P



Av Emelie - 13 januari 2009 16:15

ja, faktiskt!


slangen på förra duschmunstycket gick sönder -> pappa köpte nytt vilket är alldeles för stort för dethär som man sätter den i. vet inte vad det heter men skitsamma. fästet kanske? jaja.

men iaf. eftersom den är förstor resulterar det ju att man inte får dit det ordentligt och jag har bara väntat på att det som hände idag skulle hända.

duschmunstycket slet sig och kastade sig rakt i huvudet på mig.

första gången blev jag inte så arg. bara ett fult ord.

MEN när det hände andra gången, då förklarade jag krig. satan vad arg jag blev. många fula ord som strömmade ur munnen på mig då.


kan tala om att det inte är speciellt skönt att få ett duschmunstycke i huvudet.

skratta ni, jag kommer säkert le åt det om 10 min men just nu är jag mest sur och har ont i huvudet :P


jag har duschat iaf. 

Av Emelie - 13 januari 2009 15:33

Ja, ibland är jag väldigt glad att jag inte har katt.

så det så.


mm, lyssnar på kraja ist. det är bra det :D


hari nte duschat än, otippat va? fastnade liksom här.


nej, NU ska jag duscha.


so long! 

Av Emelie - 13 januari 2009 14:50

Tja. tog sovmorgon idag med.

tja, är inte nyvaken, vaknade för iaf 3 timmar sen:P

fortfarande yr i huvudet, i don't like it at all.

men det blir nog säkert bra. :P


svårt att somna igårkväll, låg och slötittade på tv ett bra tag innan ögonlocken tillslut trillade ihop. :P


ska väl sätta mig och bokföra det sista för 2008, behövs liksom göras klart.

ska väl plugga lite med. kansek åka och handla också?


jo, endel på to-do listan men wtf.

hade pratat på ikea idag men tror jag struntar i det. kanske imorg ist? :)



jepp, nej, en dusch kanske så man känner sig som en människa igen?

Av Emelie - 13 januari 2009 01:51

jepp.

dagens, eller rättare sagt nattens konstanterande är att tankemissar är vanligt för mig. eller ja, ett konstant förekommande rättare sagt.


ett exempel, från ikväll: sa att jag skulle lägga mig tidigt, men vad hände med det liksom? ja, en tankemiss därl iksom ;P



och så har jag funderat; är det jag skriver verligen intressant? tycker mest det känns rätt orelevant. men skitsamma.

fast eg inte, om ni som läser inte tycker det är roligt att läsa så varför då skriva ? eller rättare sagt- varför då läsa?

oj, flummigt. kanske dags att sova ändå?

jo, tror det.


natti! 

Ovido - Quiz & Flashcards