Alla inlägg den 14 januari 2009

:O

Av Emelie - 14 januari 2009 23:29

herregud.

jag skulle få hjärtinfarkt om jag vore dykaren.

får hjärtsnurr bara av att titta på det.

huva. 

Av Emelie - 14 januari 2009 22:26

jepp, nu kommer sista delen av min följetång om min morotskaka.


Den blev faktiskt god, helt otroligt.


Pappa blev beundrad, han tror tydligen inte att jag kan baka. kan kanske bero på alla tidigare misslyckade försök, men sak samma, nu kan jag ju faktiskt, om jag vill ;D


Och mamma tycker jag är konstig och relaterade till en kväll i somras, då jag fick för mig att jag skulle baka dumlekaka 10 på kvällen när jag skulle upp och jobba 7 dagen efter.

jamen, det är ju på kvällen jag blir sugen på att baka för att jag har tråkigt och inte är trött. asbra syssla ju :)


så min framtida karriär som bullmormor går nog att fixa trots allt, iaf om jag ska baka morotskaka och dumlekaka. jag kan acceptera att jag blir bullfarmor med, fast än är det långt kvar dit =)

Av Emelie - 14 januari 2009 16:14

jominsann, idag blev det ett besök på ikea allt :)

mkt trevligt.

förvånansvärt lite folk, SKÖNT!


aldrig varit med om ett så dött ikea faktiskt, tror jag.

Lampa och burkar inhandlades. massa trevligt :)


nu ska jag kleta på det sista på morotskakan och dricka lite kaffe.

snart kommer alltså morotskaka part 3 här ;P




Le lampa.


 

Le Burk =) 

Av Emelie - 14 januari 2009 01:54

Ja, nu startar jag nog en utmaning mot mig själv faktiskt. men då måste NI läsare vara med. inte för att ni är så jägarns många men ändå :)


fick nämligen ytterligare ett tips på ett knasigt ord: pipeline.


OCh det gjorde att jag precis kom på värsta grejen.

Om ni kommer på några sånnahär knäppa ord, som låter knäppa när man uttalar dem som de låter (display, halebop) så lovar jag att skriva ett blogginlägg innehållande alla. Alltså inte speciellt kul om det bara blir 4 ord, för då skiter jag i det :P


listform är tråkigt så löpande text skulle väl kansek vara lite spännande. iaf en utmaning. ;D


är ni män eller möss? antar ni utmaningen.

do it! ;D 

Av Emelie - 14 januari 2009 01:52

jepp, för mig på youtube. inte på bild utan som "görare" :P

inte världsbäst resultat men iaf :D

två låtar med kraja som inte fanns så därför fixade jag det lilla problemet :)




Ovido - Quiz & Flashcards