Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Emelie - 5 januari 2009 22:46

ohja, jag ÄR lyrisk :D

nu är den beställd, något jag funderat lite löst över men ja, snart är den i min ägo.


En Cell-sam historia.

nu vet ni vad jag kommer göra närmsta veckorna.

iiiih :D

Av Emelie - 5 januari 2009 20:28

ja, vad händer.

mmm... lite händer. lite plugg.

lagat mat och så. familjen åt och var glada, i like it :)


jamen annars då.

väntar på mitt nisse landgren-album så jag får in lite låtar i huvudet.

vi ska ju iof bara köra honom men ändå :) det blir asbra iaf :D

 kom och titta :D


sen senare i vår så blir det carmina burana, frääänt.

det ser jag fram emot. det är så mäktigt :D

mm, blir fränt det :)

smakprov på det kommer, tar den som är mest känd :)



två kommentarer på att klänningar ska upp, framsteg ffs :P


nej, plugga vidare :D


so long. 


Av Emelie - 5 januari 2009 15:14

ohja, gör framsteg med pluggandet.

nu är det bara att banka in, yay.

men det blir nog bra ska ni se :)


ser ut som ett kaos här, kläder, papper och grejer ÖVERALLT!

ska väl packa idag med, dags att åka till karlstad imorgon på en snabbvisit.

som jag sa till enk ompis förut så känner jag mig som ett skiljsmässobarn med två städer, inte två familjer :P

herregud :P


ja, men iaf. packa.


vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på bröllopet heller. ajsing.

kanske ska ta kort på klänningarna och lägga ut här så får ni säga vad ni tycker? tror det.

om ni kan bli bra på att kommentera ;P

säg ja eller nej till idén till att börja med iaf :P


nej, återgå till bankandet i huvudet.


so long

/E

Ovido - Quiz & Flashcards