Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Emelie - 8 januari 2009 20:53

ja, detta är en av de finaste låtarna jag vet.

älskar den.


fanns tyvärr inte med någon lisa nilsson video utan ni får titta på bäbis ist, enda klippet som fanns där hon sjöng.

ville inte ha nån annan som står på en scen och försöker framträda den som henne, det finns inte.


lyssna och njut =)

Av Emelie - 8 januari 2009 20:34

jo, nyss hemkommen efter en mkt trevlig fika, dej tycker jag minsann om :) saknat dig massvis över jul. mm, det har jag =)


men ja, nu ska jag väl ta tag i mig själv och skriva lite stödord till imorgon, och sedan packa upp lite.


just nu har jag dock fastnat i en rolig blogg, men ja, snart tar jag mig ur den, lovar! här är den. '

vet vart man ska läsa när man har otroligt tråkigt iaf ;P

kul idé måste jag säga :D 

Av Emelie - 8 januari 2009 16:04

jo, typ så.

skulle vila en liiiiten stund sa jag, men det blev en liten lång stund :P


nu är jag stört sugen på att baka kladdkaka, kansek man ska göra ?

eller ååh, risbräck kanske?

nej, kladdkaka blir det nog kanske.

fast jag är bedrövligt dåligt på det:P


hur som helst så ska jag nog ta fram något ur frysen så jag kan laga lite mat sen, tidigare än vad det blev igår tänkte jag. blev lite försent då men vad göra, mat som mat liksom ;P


nej, en macka nu, är lite hungrig i magen :)


so long

/E 

Av Emelie - 8 januari 2009 12:24

jepp, tentan är skriven och fix med seminariet är gjort, skönt! :)


hann med att fika ett par ggr också, yemyem :)


händer annars då?

ja, tänkte dö i sängen en stund, trött som satan. inte bra detta :P men blir väl kanske lite sömn nu förhoppningsvis, men inte för mkt bara för vill kunna sova inatt också :)


men ja, ska väl packa upp, vilket jag inte har gjort än, shame on me! snart dags att packa igen liksom, och ska inte ha med mig samma saker, annars hade det ju varit väldigt bekvämt liksom :)

men iaf, fixa till lite till seminariet och sen ska jag träffa L, det blir mys! :D


nej, vågrätt läge och säng blir det nu :)


so long., 

Av Emelie - 8 januari 2009 07:08

ohnej, inte alls.

är vaken och stört trött, i'm feeling like a zombie.


tenta idag, sen sätta oss med seminariet imorgon, känns stabilt :P


sen ska jag nog faktikst sova en stund när jag kommer hem, tror nog jag förtjänar det. hihi :P


nej, frukost kanske. och lite kläder så man blir lite anständig, förhoppningsvis :)


ha en bra dag! =) 

Ovido - Quiz & Flashcards