Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Emelie - 7 januari 2009 23:48

ja, tog fram studentkorten och tittade lite, i remember. :)

åh vad jag längtade :)

lovar att det nog var varmaste dagen den sommaren, stod hemma och plattade håret, hade för en gångsskull ganska gott om tid på mig :P

satte på smink, dog av värmeslag ett tag, på med lite mer smink och dog igen.

ut och sätta sig i en bil som agerade bastu, på med fläkten och kalluft, vilket senare resulterade i en förkylning men skitsamma :)

kände hur sminket började rinna. paniken började infinna sig.

somtur var hade jag med mig lite att justera med, hade förutspått detta :P


gick in till Towe, vi pratade lite, jag fixade till sminket och klädde på mig, ropade och bad om hjälp med dragkedjan i klänningen. som blondinbella säger: fina klänningar får man inte på sig själv.


jag kände mig verkligen lyxig den dagen, lagt på fint smink, fixar och donar, åker iväg och någon som tar fina kort på en, mm, något jag skulle vilja göra om. en vacker dag så :)


vi diskuterade om att ta kort utomhus men vi la ner den idén, dels för att det var gassande sol ute och inte ett moln, vilket gör att bilderna inte blir fullt lika bra som om det skulle vara lite moln på himmelen, fanns ingen direkt skuggig plats att ta kort på i närheten och hon hade en kund efter mig så vi la ner det.

vi höll oss inne i den svala studion. tack :)


lägger upp några av bilderna här, inte den bästa kvaliteten, tog kort direkt med mobilen på dem. ha överseende :)

towes favorit är med också, frågade om hon kanske fick sätta den i skylten vid tillfälle, självklart sa jag ja :)


nej, nu ska jag borsta tänderna och sova så jag är pigg och glad imorgon :)


so long.

Av Emelie - 7 januari 2009 22:07

ja, då har vi då detta med klänningarna.

lägger upp två här nedan. :)


Den ena har jag själv på mig, den andra har jag tyvärr ingen bild på när jag har på mig den, men den är rätt urringad så blir ett v-ringat linne under för jag vet inte om jag föredrar att visa halva bh:n liksom, lite anständig kan man ju faktiskt se ut, ibland :P


skor har jag funderat på, antingen blir det ett par svarta stövlar med klack, helt okej eller ett par svarta lite grövre pumps typ.

mm. vet inte riktigt hur jag ska förklara dem men ser inte jättekalla ut, eller för "nakna" för vintern nu.

tänkte ha ett par hyffsat tunna strumpbyxor hur som helst, fast inte helt genomskinliga och sen knästrumpor till.

vad tror ni?



har hänt annars idag då?

inte mkt alls, träffade sofia och ida vid halv 12, kopierade, åt och sen snackade vi skit alldeles för länge innan vi satte igång med pluggandet men det gör ingenting :D

ska läsa lite till och sen lägga ner för idag, satsa på morgondagen liksom :)

håll en tumme för mig! ;D


lämna kommentar om klänningarna nu!


so long

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards