Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Emelie - 19 januari 2009 23:38

hah, felsägningar is the shit.


härom veckan var det S som sa kokossalt ist för koksaltlösning. det var kul, speciellt tidigt på morgonen, herregud.


Idag var det Opi som läste rakt av och sa;

"Vafan, han är ju engagerad!"

Asgarv utbryter.

ja, det blir ju förlovad på svenska.

ojoj, ibland blir det knasigt :P


nu ska jag bädda ner mig i sängen med min doris :D


so long!

Av Emelie - 19 januari 2009 07:57

hah, jo.

imorse var en upplevelse.

en morgon utan stress. ojoj. när hade jag det senast?

jag vet inte när.

kom upp i tid och detdär skrället till väckarklocka jag köpte kanske funkar trots allt. skriker på mig gör den iaf.


nu ska jag sätta på jacka, skor, mössa och hela kittet för jag och I kom fram till att det var frysa ihjäl mkt kallt ute.

mm, det ser så ut iaf.


så, nu blir det dags att knalla till skolan.

för, nu är jag officiellt en T4, oooh, snart klar ffs :D


ha en bra dag alla ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards