Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Emelie - 27 januari 2009 23:51

trodde jag skulle få sova utan tablett inatt, var hur trött som helst förut men jaha, vad hände med det?

nu är jag aspigg och vad göra?

måste ju komma i säng liksom..


får bli en liten piller.


imorgon blire förhoppningsvis hindersmässan, mys ! :)


nej, försöka sova.

natti!

Av Emelie - 27 januari 2009 18:27

ja, man slutar ju aldrig att förvånas.


gött dock om monopolpengar skulle funka, satan vad rik man skulle vara.


herregud säger jag bara.

dags att etablera Danmarkhistorier snart också?

Av Emelie - 27 januari 2009 16:59

Ja, nu är jag sjukskriven. SKÖNT!

läkaren förstod mig och tyckte absolut att jag skulle bli sjukskriven. Träffat henne förut, är "min" läkare på vårdcentralen. Diskution uppstod dock när hon tyckte att jag skulle vara sjukskriven 4 veckor och sedan göra praktik de två sista på den perioden.

varför i hela friden då? sa jag och vi satt och diskuterade fram och tillbaka och hon lyssnde på mig.

tack!

var lite cirkus när jag väl kom till vårdcentralen men ja, fick träffa en läkare som lyssnade, förstod och accepterade. en läkare som faktiskt är född med det som kallas empati.


Annars idag då?

tjaa, plockat ihop mammas hemkontor, åkte upp med det till henne jobb, tänkte att jag skulle snylta på kopiatorn och ta några kopior på min sjukskrivning så att alla som ska ha papper får och blir nöjda och glada. fint och bra liksom.

B, mammas chef var snäll och bjöd oss på lunch. han är en hyvens prick han :) hans fru hade frågat om vi vill att hon ska sjunga på begravningen - mer än gärna! som det ser ut nu så blir det Shirley Clamp - Som en vind i ditt hår och Helen Sjöholm - Gabriellas Sång. Det som är kvar på den biten är att hon och kantorn ska komma överens. men det blir nog bra.


Har möblerat tillbaka här hemma så nu ser det ut som det gjorde innan mamma flyttade ner på undervåningen, inte kaos mao.

Här uppe var grejerna bara staplade på varandra i ett rum typ, såg förjävligt ut på ren svenska.


tjaa... 

nej, om jag skulle fixa lite.

skriver väl kansek nåt senare.

so long!

Ovido - Quiz & Flashcards