Alla inlägg under oktober 2008

Av Emelie - 4 oktober 2008 14:30

Grattis kanelbullen ,din dag idag:D


förövrigt så blir det inflyttningsfest hos Linda Arnbo idag, glömde säga det. hoppas jag kan bli lite mer pepp bara. 

Av Emelie - 4 oktober 2008 14:22

Ja, blev inte så mkt plugga igår.

ångest!


 lekte med Linntyp hela eftermiddagen.

sedan var det middag med mams, paps, ingrid och claes.

trevligt dewt. såg att jagahde typ 20 missade samtal från linda och när jag tänkte ringa upp henne ringde hon mig och skrek "PastaBaren, du ska med!" så ja, det lät ju fkatiskt mkt roligare än att plugga om jag ska vara ärlig så dit blev det att dra. tjoho! :P


mår väl som jag gör idag, lite trött och så, får väl försöka sova en stund till sen men ja, ja gvet inte. plugga lite om en stund? bord göra det ,men orkar jag?


Av Emelie - 3 oktober 2008 10:52

ja, nu är jag hemma i örebro.

det känns faktiskt ganska skönt, fast ändå ointe. jag vet inte riktigt.

ska åka till uni sen och låna en bok som jag måste ha och sen plugga.


jo, blir fint och bra det.


nu ska jag dricka kaffe och äta en macka, är hungrig.


so long.

/E 

Av Emelie - 2 oktober 2008 22:21

Ja, nu är jag hos gos, ska sova här inatt, blev så iaf.

något stressigt mellan möte oh stämrep då.. uuusch!

trodde inte jag ville åka till honom och sova där när jag kom hem, var så jävla stressig och nervig i min mage. men när jag hade packat klart och diskat kändes det skönast att sova nära och inte gå upp lika tidigt imorg.


jaja. nu ska vi titta på film iaf och sen sova.

blir bra det, jag kommer vara trött imorgon.


natti!

Av Emelie - 2 oktober 2008 10:33

Ja, jag är duktig.

tvättar så jag har några kläder till helgen, fint.


blev inspirerad av Gos, han tvättar med. menar, man kan ju inte vara sämre. :P


S-HLR sen, möte och till sist stämrep. sedan får vi se om jag sak sova hemma eller hos gos. buss hem till örebro imorgon 07:55 och han bor faktiskt lite närmare busstationen än jag, vilket faktiskt är ganska skönt. vi får se :P



Av Emelie - 1 oktober 2008 18:30

Ja, idag är det oktober. vart tog september vägen?

tiden går så jägarns fort. uscha.


vart på vc idag med,  fick hostmedicin och lite så. ingen bakterieinfektion i kroppen iaf, det är skönt. :)

bara att vänta ut detta nu. blä.

träffade sofia efter det, och ja, byxorna som hon provar är felsydda, de är för små. hon gav upp.

såg Bonde söker fru Karl-Petter ockås, om man nu ksa skryta lite :P


köpte skor också, skopunkten it is. tre par bara sådär, tack så mkt :D

två par stövlar och ett par boots. skönt nu när det börjar bli lite kallare.

nej, nu ska jag fixa lite här.


so long 

Ovido - Quiz & Flashcards