Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Emelie - 23 oktober 2008 16:55

har varit i skolan och lämnat hlr-dockorna och varit på vc och fått influensaspruta. Frida var snäll och höll mig sällskap, tack älsk :)


väntar på att pappa ska komma och hämta mig, han kommer väl om inte allt för länge.


måste bara tacka er som finns här för mig, det betyder så himla mkt.

att man inte alltid pratar om det men att få kram betyder ibland mer än 1000 ord. utan er skulle det aldrig gå.



Av Emelie - 23 oktober 2008 12:28

varför ? varför ? varför?

varför min mamma ?

jag orkar inte.

åt helvete med allt!

...

Av Emelie - 23 oktober 2008 10:57

förresten, idag får vi domen.

-hur har mamma svarat på senaste behandlingen?


jobbigt.

Av Emelie - 23 oktober 2008 10:51

yeah, ett steg framåt.

hjärtsjukdomarna är nu klara, bara att börja med kärlsjukdomarna, tjoho ! ;D


ett steg närmare slutet till att bara sätta sig och läsa på, tackar :P


händer annars idag ?

tja, hem till ida om en stund och mysa lite innan hon åker till skövde, ska till vårdcentralen och ta en influensaspruta och till skolan och lämna ett par mini-ann dockor till ett par klasskompisar. blir fint och bra det.

sen plugga då, otippat va ? jag befinner mig just nu en djup koma känns det som och i mitt huvud är det ett större gytter än vanligt :P


men det blir bra :)

på lördag ska iaf jag och LInda ha myskväll, blir fint och bra det =)


nej, en dusch kanske? jatack :)


so long! 

Ovido - Quiz & Flashcards